“Turistmaskin i Loen”
Anmeldelse av Hotel Alexandra

Hotel Alexandra
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 6. august 2021

Her besto middagen av en buffet a la Danskebåten. Mange, men lite spennende varme og kalde retter, og dessertbord med puddinger og gele i flere farger. Gjestene sto i kø foran hvert bord og serveringsbestikket ble berørt av alle. Hva med smittevern?

1  Takk, maja55Oslo

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er gjennomført flott. Meget hyggelig betjening, flotte rom med gode senger og de serverer meget god mat. Beliggenheten er topp og det er mange tilbud til hotellets gjester. Blir garantert en tur tilbake til dette hotellet.

Takk, jolleAremark
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og effektiv innsjekk til tross for tidlig ankomst. Savner mulighet for å kunne lage kaffe eller te på rommet.

Badebassenget og området rundt var ryddig og rent. Mye støy rundt bassenget fra lekende barn, hvis du vil være sikker på fred og ro er nok Spa-avdelingen bedre.

Bra grillbuffét med rolig og god stemning.
Folksomt på frokostbuffeten, smittevernstiltak i form av sporadiske sprit-dispensere og plasthansker.

Takk, Mgnorm
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Vi måtte utsette turen hit til høstferien pga uforutsette ting. Men var heldig m været de dagene vi var der. Deilig stort rom. Men skulle ønske det var mulighet for å få rom m sjøutsikt selv om vi har m hund. Dette hotellet har fulgt meg i oppveksten med mange gode minner. Elsker buffeen på kvelden. God service. Gode drinker i baren etter middag. Deilig badeområde. Gøy når paragliderene flyr over oss i bassenget. Litt skuffet over spa behandlingen.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Linda S
Anmeldt 22. august 2020

Dyreste hotellet vi har bodd på.Det som var bra og best var spa-og massasjebehandl.
Bestilte tid for middag,Kl.1900 i 2 dager.Servitør tok opp best.først e.1/2 time.Ventet ytterligere 1/2 time på mat.Hovedrett var kald og liten rett.Kun 2 valgmuligheter:1 kjøttrett el.fiskerett.Dessert var frossen.Kun 3-retters som valgmulighet.Ingen ALA carte.Barbesøk var en tragedie.Fikk noe helt annet enn hva vi bestilte.Takk for i kveld!!
Service og kundebehandling elendig.En del av personalet skjønner verken norsk el.engelsk.
Tvilsomt om vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Norgesturist2020

Reisende som så på Hotel Alexandra, så også på

Har du vært i Hotel Alexandra? Del dine erfaringer!