“God Mat høgt til fjells”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 2. desember 2018

Etter en spennende men fin tur med gondolbanen opp til Hoven - 1011 moh, fikk vi servert nydelig Hovenburger. Kaker og kaffe stod også på menyen. Skulle gjerne ha lovprist den flotte utsikten vi forventet å innta sammen med maten, men værgudene hadde for det meste tåke og litt snø å by på denne dagen. Lokalet er tilrettelagt med sitteplasser i amfi slik at alle gjestene på en dag med bedre vær kunne ha utsikt utover landskapet og fjorden laaangt der nede. Vi ble også underholdt med to festlige musikanter som bidro med hyggelig og artige innslag, før vi tok gondolen tilbake til fjorden. Kan absolutt anbefales

Takk, kirstiho

Anmeldt 24. juli 2018

Lokale råvarer og kreative retter på usedvanlig sted. Utsikten i restauranten er verdt pengene, ekstra hyggelig at maten er like god.

Takk, dagj2013
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi måtte vente et par timer på returen da gondolen stengte grunnet uvær. Vi bestilte da mat, ferrata-burger med søtpotet og aioli. Alt kom som bestilt til alle seks og maten smakte utmerket!

Servicen var også meget god, til tross for overfylt restaurant!

Takk, Morten f
Anmeldt 16. juli 2018

Vi hadde en lett lunsj på Hoven Restaurant - ertesuppe. Var veldig god, men litt lite mat for pengene. Utsikten var helt fantastisk! Kjekt at noen har tenkt når de innredet restauranten - med bord i trinn bakover har alle fin utsikt. God service.

Takk, tvt2018
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ligger fantastisk til med fri utsikt over Loen , fjorden og fjellene rundt. Reisen opp med skylift er en viktig del av opplevelsen. Menyen er begrenset, med relativt dyre priser. Det er også en grill og en utendørs kaffe

1  Takk, 995perhenrikg

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!