“Restaurant med strålende utsikt og god mat”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde ikke bestilt bord og på nettet var det fullbooket, men ved ankomst fikk vi bord uten problem. Været var dårlig så mulig det var en del bestilte som hadde trukket seg. Fikk bord på 2.rad og kunne nyte utsikten mot Loen og Olden. Ikke så mange restauranter i Norge som har en utsikt som dette. Maten var god og servicen var ra så stedet kan anbefales.

1  Takk, Norway1961

Anmeldt 14. juli 2020

Restauranten ligger som lovet spektakulært til og har mest sannsynlig en av landets beste utsikter.
Den er delikat innredet og holder høy standard. Man finner flere lokale produktet på menyen som er et stort pluss. Vin og drikkeutvalget er godt nok, derimot er ikke menyen tilfredsstillende om du ikke kan spise melk. Alle hovedrettene inkluderte melk og eneste tilpassing var at man kunne velge å ta bort sauser, kryddersmør mm. Dette resulterte i en veldig «tørr» rett i mitt tilfelle. Det var ekstremt lang ventetid og vanskelig å finne en ledig servitør for ytterligere bestillinger, men alle servitørene var veldig hyggelige og imøtekommende.

Takk, lineo634
Anmeldt 8. juli 2020

Bestilte bord dagen før - det må man og vi hadde en fin lunsj med hyggelig betjening. Litt kostbart og små måltider, men det var nydelig mat og vi var alle fornøyd. Verd et besøk.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Eva B
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Alltid interessant å komme til toppstugor. Spilles det kun på utsikt eller er det mer å hente. Her ble vi ikke skuffet. God mat, god service og et lokale som tillot casual fjellreven-outfit i prangende lokaler. Kommer igjen til tross for at dette er på den andre siden av landet.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Svært skuffende. Service og mat stod ikke til forventningene. Toppet seg da de kun kunne servere italiensk vann da vi spurte om vann, til 80kr flaska. Fin utsikt, men kunne heller tatt med oss matpakke og sett det samme fra utsiden.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Hanne-Sofie

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!