“Uslåelig utsikt, trivelige folk, maten ok.”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Eg bestillte hjortegryte, sambuaren min laks. Maten var god, men me hadde større forhåpninger med tanke på prisen, det manglet særpreg etter min meining. Men svært flott utsikt og veldig trivleg personell.

Takk, vetlejohre

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God restaurant med fantastisk utsikt, maten var god, servicen var god og utsikten fantastisk! Anbefales!

Takk, Atravelingnorwegian
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med fantastisk utsikt og god mat. Noen porsjoner litt små til tross for prisen.
Litt lang ventetid, men vinliste oss med den storslagne utsikten.

Takk, Kjersti T
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha vært en dag ved oldevatnet endte turen med skyliften. En tur i den spektakulære restauranten var fristende da vi først var der oppe. Ble raskt vist frem til et bord og bestile burger og storfe. Menyen var ikke lang, men et godt utvalg av fristende retter. Begge to var storfornøyde med maten! Fersk og godt. God service også. Så alt i alt 10/10 på beliggenhet, mat og service! Virkelig å anbefale

Takk, Viktoriaolsen96
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde ikke bestilt bord og på nettet var det fullbooket, men ved ankomst fikk vi bord uten problem. Været var dårlig så mulig det var en del bestilte som hadde trukket seg. Fikk bord på 2.rad og kunne nyte utsikten mot Loen og Olden. Ikke så mange restauranter i Norge som har en utsikt som dette. Maten var god og servicen var ra så stedet kan anbefales.

1  Takk, Norway1961

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!