“Skuffende”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utsikten er helt upåklagelig, og de som jobber her er veldig hyggelige. Dessverre er maten under middels. Vi fikk en altfor salt gryte, og ingen kompensasjon for denne. Lite folk tilgjengelig, og etter å ha sittet 40 minutter uten å se noen måtte vi hente folk i baren for å få betale. Vil nok ikke dra tilbake hit.

Takk, carinake1

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god vin og hyggelige servitører med godt humør. Prisen var også helt ok. Utsikten er fantastisk. Smart å booke bord på forhånd.

Takk, K3399JKsaras
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Eg bestillte hjortegryte, sambuaren min laks. Maten var god, men me hadde større forhåpninger med tanke på prisen, det manglet særpreg etter min meining. Men svært flott utsikt og veldig trivleg personell.

Takk, vetlejohre
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God restaurant med fantastisk utsikt, maten var god, servicen var god og utsikten fantastisk! Anbefales!

Takk, Atravelingnorwegian
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med fantastisk utsikt og god mat. Noen porsjoner litt små til tross for prisen.
Litt lang ventetid, men vinliste oss med den storslagne utsikten.

Takk, Kjersti T

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!