“Ingen servering”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

2. gang vi er innom restauranten på tur gjennom loen. Tok heisen opp en kveld vi hadde litt tid til overs for å ta en drink eller to og nyte utsikten. Vi ble geleidet til et bord ved bar-området, og fikk beskjed at det kom noen straks til oss for å ta bestilling. Tålmodige som vi var satt vi 20min uten at noen kom bort til oss, selvom vi fikk øyekontakt med flere som gikk forbi med mat. Tilslutt gikk vi til baren får å bestille selv, men da fikk vi igjen beskjed om å sette oss og at de straks var på vei, men 5 minutter til gikk uten noe servering. Da tok vi bare å reiste ned igjen.

Takk, sivertuhr

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og nydelig mat! Vi spiste Bring og Lodalskåpa og Hovenburger. Så fornøyde alle sammen! Man må ha litt god tid, men det er så verdt å vente på og betjeningen var vennlige og jobbet så raskt de kunne.

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 18. juli 2021

Vi bestilte bord til ei markering men ble litt skeptisk etter vi hadde lese en del negative tilbakemeldinger her inne Vi var 10 stk og bestilte veldig variert, reinsdyrgryte, fisk, pizza, burger ++Det smakte nydeleg alt sammen, her vart vi overasket etter det vi hadde lestRett og slett nydelig mat, god service og nydeleg utsikt Kjem nok igjen med fjellskoa på neste gang

Takk, 428evys
Anmeldt 16. juli 2021

Jeg bestilte «Breng» pizza, altså hvit pizza med røket laks med mer. Denne anbefales på det sterkeste. Den beste pizzaen jeg har smakt i hele mitt liv! Eksepsjonell middag.

Takk, jegelskerlaksepizza
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha ventet i et langt kvarter for å få tilvist bord (det var ikke kø og mange ledige bord) gledet vi oss til lunsj i flotte lokaler. Menyen virket lovende. Men der stoppet det: i løpet av de neste 25 minuttene var det ikke en eneste servitør som kastet et blikk i vår retning.
Vi dro derfor sultne og skuffet derfra.

Takk, cecilieschl_sser2021

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!