“Hoven R”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Topp Hovmester som tok imot oss med et smil. Spiste pizza som var veldig god.. Servitørene kunne gjerne tatt et smilekurs (Skulle tro de hadde solgt smør og ikke fått betalt!!) Anbefaler plassen, MEN servitørene trakk ned!

Takk, Lena F

Anmeldt 3. august 2021

Utrolig fin utsikt og hyggelig personale, men utrolig skuffende mat. Bestilte indre filet medium stekt til over 400kr, det jeg fikk var tørt og segt og helt gjennomstekt, virker som det er veldig dårlig kvalitet på kjøttet.. Tilbehøret var godt.

Takk, X1239EFcarmens
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 sultne som spiste her etter å ha gått Via Ferrata. Fint førsteinntrykk: Ble møtt av hyggelig hovmester og fikk fin plass i restauranten.
Bortsett fra en helt fantastisk utsikt gikk dessverre opplevelsen bare nedover etter dette, med gretne servitører som fikk oss til å føle oss som vi var til bry. Bestikk og glass ble bokstavelig talt slengt etter oss på bordet, og dessverre var servitørene lite service minded. Syns at dette skal ødelegge opplevelsen.
Maten var helt ok - Vi spiste pizza, biff og burger.

Takk, OleAOslo
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk utsikt! Gode drinker. Bestilte biff, måtte gjenta bestillingen på «rare», fikk en biff som var flagget «medium rare», men som det knapt var rosa i. Var godt kjøtt, så valgte å ikke sende tilbake, men solid trekk der. Reisefølgets biff var tilsvarende for godt stekt. Meget kjedelig tilbehør, noen små, delte poteter og to små soppskiver, men med en god saus. Altfor dårlig mtp pris, spesielt siden de fleste tar banen opp og ned og må legge til summen der.

1  Takk, Lars J
Anmeldt 26. juli 2021

Vi så frem til en bedre middag med utsikt, hadde forhåndsbestilt så det var bare å glede seg. Gikk desverre inn pizzainngangen og ble tilvist et ute bord på terasse, det blåste opp og var regn i lufta før vi fikk maten. Minstemann ville sette seg inne og da fikk vi beskjed om at vi kunne se om det var ledig inne men i da i pizzerian.? Jeg stusset på dette siden jeg hadde bestilt på forhånd på restauranten og fått bekreftende sms på dette. Jeg gikk over til den riktig restaurantside og spurte om dette kunne være tilfelle at vi ikke kunne få bord med fjellutsikt når jeg hadde bestilt, men nei vedkommende som viste gjester til bord og satte opp lister sa at det var samme restaurant på pizzeria siden / bar området og maten ble laget av samme kokk så ergo måtte vi bli der. Et følge som stod og ventet uten å ha bestilt fikk derimot bord i restauranten med engang- forstå det den som kan. Litt av poenget med dette stedet er vel utsikten, ellers kunne man spist i Stryn sentrum. Indrefileten var hard, kom med kun poteter og en sopp og et mini spinat blad- rødvinssausen uteble og smaksoppleven generelt. Minstemann fikk ikke springvann men måtte kjøpe flaskevann til nærmere hundrelappen - blir litt feil i fjellriket med verdens beste naturvann. Pizza margarita var forøvrig veldig god og stedets finnbiffgryte anbefales, indrefilet anbefales ikke. Strømmen forsvant etter uværet og besøkende var strandet på toppen i noen timer, det ble stemningsfullt med levende lys og lyn. Gjestene ble lovet kaffe på huset, men da regningen kom etter strømmen kom tilbake var dette ikke på huset alikevel. Prisene er stive og står ikke i forhold til kvalitet og service.

1  Takk, V3791NRmonicak

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!