“Flott plass, dårlig mat”
Anmeldelse av Hoven Restaurant

Hoven Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 6. august 2021

Vi bestilte bord flere uker i forveien, til 8 personer og 2 barn. Vi ankom to timer for tidlig etter anbefaling om å nettopp beregne den tiden med tanke på kø i Skylift. Det var ingen kø i Skylift..

Vi spurte restauranten om det var ledig bord, noe det var. Heldigvis da bookingen vår ikke var registert - jeg hadde mailkorrespodanse med restauranten om booking.

Lokasjon og bordet var fantastisk. Servitørene virket usikre og uengasjerte, men hyggelig nok. Prisene tilsier fine-dining og potensialet med lokale og utsikt tilsier også dette - men dette var en trist opplevelse, desverre.

De som bestilte burger var fornøyd, det skal sies. Dog de fikk ikke tilbehøret de bestilte, noe som kanskje kan være grunnet dårlig engelsk på personalet.

Lammeskank, som tre av bestilte sto til strykkarakter. Smakløst. Løken var svidd og smakte beskt, skanken var helt uten smak og karakter. Det var så minimalt med saus at jeg vet egentlig ikke hva den smakte.

Dette var erfaringen til alle som bestilte dette.

To bestilte pizza og var tålelig fornøyd. De ville anbefalt pizza om det ikke var for at de med burger var så fornøyd. Burger er altså sikkerstikket.

Vi fikk ikke tilbud om drikkebestilling før middag, og det resulterte i at vi ikke fikk vin til maten.

To av oss i følget fikk ikke desserten de bestilte og ble møtt med «dere burde sagt fra» da de følgelig ikke ville betale for det.

Desserten «Sjokoladedraum» var ok, men ikke noe mer. Bar preg av ferdigvarer og smaken var ikke noe å skrive hjem om.

Dette er skrevet med prisen i bakhodet. Er det dette nivået de vil være på burde de holdt seg til en mer kommersiell linje med pizza/burger. Få trent opp personalet og ta til seg tilbakemeldingene om maten. Man forventer mer til den prisen, og vi kommer ikke til å anbefale venner og familie et besøk dit.

1  Takk, shafskjaer

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Topp Hovmester som tok imot oss med et smil. Spiste pizza som var veldig god.. Servitørene kunne gjerne tatt et smilekurs (Skulle tro de hadde solgt smør og ikke fått betalt!!) Anbefaler plassen, MEN servitørene trakk ned!

Takk, Lena F
Anmeldt 3. august 2021

Utrolig fin utsikt og hyggelig personale, men utrolig skuffende mat. Bestilte indre filet medium stekt til over 400kr, det jeg fikk var tørt og segt og helt gjennomstekt, virker som det er veldig dårlig kvalitet på kjøttet.. Tilbehøret var godt.

Takk, X1239EFcarmens
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 sultne som spiste her etter å ha gått Via Ferrata. Fint førsteinntrykk: Ble møtt av hyggelig hovmester og fikk fin plass i restauranten.
Bortsett fra en helt fantastisk utsikt gikk dessverre opplevelsen bare nedover etter dette, med gretne servitører som fikk oss til å føle oss som vi var til bry. Bestikk og glass ble bokstavelig talt slengt etter oss på bordet, og dessverre var servitørene lite service minded. Syns at dette skal ødelegge opplevelsen.
Maten var helt ok - Vi spiste pizza, biff og burger.

Takk, OleAOslo
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk utsikt! Gode drinker. Bestilte biff, måtte gjenta bestillingen på «rare», fikk en biff som var flagget «medium rare», men som det knapt var rosa i. Var godt kjøtt, så valgte å ikke sende tilbake, men solid trekk der. Reisefølgets biff var tilsvarende for godt stekt. Meget kjedelig tilbehør, noen små, delte poteter og to små soppskiver, men med en god saus. Altfor dårlig mtp pris, spesielt siden de fleste tar banen opp og ned og må legge til summen der.

1  Takk, Lars J

Reisende som så på Hoven Restaurant, så også på

Har du vært i Hoven Restaurant? Del dine erfaringer!