“Fantastisk”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Anmeldt 2. oktober 2018

Gøyeste jeg har gjort på noen måneder . For en opplevelse , for noen skremmende for meg kjempegøy . Kjempegrei fører 23 år og opptatt , hihihi .
Vi hadde snøball krig utenfor , masse snø . Fantastiske fjell og for en restaurant ubeskrivelig . God mat . God service fra du kjøpte billetter til du kom ned igjen . Vennlige , smilende , med på en spøk . Jeg reiste opp i skjørt og jakke men jeg er ekte Viking .
Rita Edvardsen

Takk, Rita E

Anmeldt 26. september 2018

Denne ble innviet i 2017 og er allerede blitt en turistmagnet. Den er spektakulær det går fra 0 m til ca 1030 moh i kabiner for ca 40 personer , nesten loddrett opp til Hoven. Utsikten underveis er flott, der opp minst like så eventyrlig. Der oppe er det en rekke merkede stier av forskjellig vanskelighetsgrad, så alle kan gå en tur. Luften er jo vidunderlig her oppe. Det er en fin restaurant, også en kafe med utebord og utsikt. Men heisen er dyr!

Takk, enare
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Utrulig irriterende å måtte kjøpe nye billetter for og komme seg nedatt sjølv om enn hadde nokre ubrukte billetter fra tidligere i sommer.. Enten må dåkke få stempla alle billettene med utløptsdato eller informere kunde ved kjøp.

2  Takk, pt23456789
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Var 2 par som skulle våge oss opp i Skyliften. Litt nervøs før turen men det forsvant da turen startet. Litt av en utsikt, spektakulært. Glemmer nok ikke denne turen. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Tovemor
Les flere anmeldelser
Anmeldt 15. august 2018

Tok liften opp til toppen, med litt blandet følelse før start, men turen opp gikk behagelig og rolig får deg den, og hjelpe meg for en flott tur både opp og ned.
Foruten en fantastisk natur og utsikt på toppen, lå det en restaurant i øvre klasse både med stil og en flott meny man kan spise seg til en opplevelse.
Flere flotte turstien fra lift toppen og innover fjellet lå der uten at dem ble brukt av oss.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, frankk909

Reisende som så på Loen Skylift, så også på

Stryn, Stryn kommune

Loen, Stryn kommune
Loen, Stryn kommune

Har du vært i Loen Skylift? Del dine erfaringer!