Flott opplevelse men veldig dyrt

Vi var en gjeng på 16 stk som tok turen opp i den anerkjente Loen skylift, utrolig pen opplevelse... les mer

Anmeldt 2 uker siden
helenemel
Molde, Norge
Flott opplevelse

Siden vi besøkte Loen i januar, var været litt skiftende. Vi fikk oss likevel en tur i skyliften... les mer

Anmeldt 17. februar 2019
rhks
Bergen, Norge

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Loen skylift var en unik opplevelse. Utsikten er i verdensklasse, og man kan nyte et bedre måltid på toppen. Jeg vil anbefale at man anten tar Via Ferrata opp og tar skylift ned, eller at man tar skylift opp og aker på akebrett ned.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Forerunner1986
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over Loen, Olden og generelt fjell. Rett og slett et herlig syn. Noe dyr skylift, men på toppen har man tur muligheter og en restaurant med nydelig utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, DanLN
Anmeldt 2. oktober 2018

Gøyeste jeg har gjort på noen måneder . For en opplevelse , for noen skremmende for meg kjempegøy . Kjempegrei fører 23 år og opptatt , hihihi .
Vi hadde snøball krig utenfor , masse snø . Fantastiske fjell og for en restaurant ubeskrivelig . God mat . God service fra du kjøpte billetter til du kom ned igjen . Vennlige , smilende , med på en spøk . Jeg reiste opp i skjørt og jakke men jeg er ekte Viking .
Rita Edvardsen

Takk, Rita E
Anmeldt 26. september 2018

Denne ble innviet i 2017 og er allerede blitt en turistmagnet. Den er spektakulær det går fra 0 m til ca 1030 moh i kabiner for ca 40 personer , nesten loddrett opp til Hoven. Utsikten underveis er flott, der opp minst like så eventyrlig. Der oppe er det en rekke merkede stier av forskjellig vanskelighetsgrad, så alle kan gå en tur. Luften er jo vidunderlig her oppe. Det er en fin restaurant, også en kafe med utebord og utsikt. Men heisen er dyr!

Takk, enare
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Utrulig irriterende å måtte kjøpe nye billetter for og komme seg nedatt sjølv om enn hadde nokre ubrukte billetter fra tidligere i sommer.. Enten må dåkke få stempla alle billettene med utløptsdato eller informere kunde ved kjøp.

2  Takk, pt23456789