Høstferie

Var utrolig heldig m været. Vestlandet viste seg fra sin beste side. Nydelig sol og vindstille... les mer

Anmeldt 28. oktober 2020
Linda S
Kongsberg, Norge
Verdt en tur

Magisk opplevelse - nydelig vindstille vær la også godt til rette for fin dag. Imponert over... les mer

Anmeldt 16. august 2020
D5809PKhelenb
Sandnes, Norge

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to vaksne og ein tenåring som tok Skyliften opp kl 15:00, torsdag 25.06.20. Den unge mannen som følgde vogna var tydeligvis veldig trøtt, det var så vidt han orka å svare på spørsmål fra folk om bord. Han fortalte at han hadde jobba der noen (3?) år, og var lei av jobben sin. Den totale opplevelsen blir ikkje så bra når verten ikkje viser meir stolthet og glede over jobben sin. Folk har gjerne kjørt halve landet for å komme hit, og mottar ikke et «velkommen om bord», en gang.
Vi tok 4-banen ned igjen, og der var det en riktig så bra vognvert! Han sprita og tørka av alle flater før vi gikk ombord, og ønskte oss velkommen! Han guida oss nedover med Via Ferrata, og ønskte oss god tur videre når vi kom ned. Veldig kjekt! Alt i alt ein flott tur, nydeleg utsikt på toppen, så denne turen anbefales!

1  Takk, etnebu123
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

På vår rundreise i Sør-Norge i bobil, sto Loen på reisekartet. En av aktivitetene i Loen er å ta Loen Skylift som ble åpnet i 2017 av Dronning Sonja. En utrolig gondolbane som bringer deg opp 1000 m på kun kort tid. Skikkelig sug i magen. På toppen er det laget til et flott utsiktspunkt med mulighet for å kjøpe mat, suvenirer, og er et fint utgangspunkt for dagsturer videre inn i fjellet. Et must å få med seg på Norgestur.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 458psj
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et must i Loen. Kort sagt den mest spektakulære kabelbanen jeg har tatt. Du kommer deg opp på fjellet i løpet av noen få minutter. Utsikten er fantastisk. Anbefales.

Takk, ztig65
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi håpet været skulle stå oss bi, og vi var heldige. Stille og blåvær.... kunne ikke vært bedre. Og selve gondol-turen var herlig. Verdt pengene;)

Takk, arildth
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Loen Skylift er et must do på norgesferie! Fantastisk utsikt på toppen og vel verdt billettprisen :)

Takk, kristinegull