Opllevelse

Masse sommerfugler i magen før start, men det var ikke farlig. En flott tur, i en rolig vogn, med... les mer

Anmeldt 28. august 2022
Ann_KristinNorway
Molde, Norge
Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 22. august 2021
AndersZorn
Stord, Norge

Anmeldt 8. juli 2020

Angrer ikke på denne turen selv om prisen var noe høy. Vi fikk en fin oppsummering på vei opp - tok bare 5 min og utsikten var fantastisk, Norge på sitt fineste. Gode smittevernregler.

2  Takk, Eva B
Anmeldt 6. juli 2020

Behagelig tur/retur med skyliften opp til Hoven. Vi fikk en blanding av værtyper fra sol og varme til regn og kulde, slik sett fikk vi opplevd skyliften og Hoven i all slags vær.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Obotty
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to vaksne og ein tenåring som tok Skyliften opp kl 15:00, torsdag 25.06.20. Den unge mannen som følgde vogna var tydeligvis veldig trøtt, det var så vidt han orka å svare på spørsmål fra folk om bord. Han fortalte at han hadde jobba der noen (3?) år, og var lei av jobben sin. Den totale opplevelsen blir ikkje så bra når verten ikkje viser meir stolthet og glede over jobben sin. Folk har gjerne kjørt halve landet for å komme hit, og mottar ikke et «velkommen om bord», en gang.
Vi tok 4-banen ned igjen, og der var det en riktig så bra vognvert! Han sprita og tørka av alle flater før vi gikk ombord, og ønskte oss velkommen! Han guida oss nedover med Via Ferrata, og ønskte oss god tur videre når vi kom ned. Veldig kjekt! Alt i alt ein flott tur, nydeleg utsikt på toppen, så denne turen anbefales!

2  Takk, etnebu123
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

På vår rundreise i Sør-Norge i bobil, sto Loen på reisekartet. En av aktivitetene i Loen er å ta Loen Skylift som ble åpnet i 2017 av Dronning Sonja. En utrolig gondolbane som bringer deg opp 1000 m på kun kort tid. Skikkelig sug i magen. På toppen er det laget til et flott utsiktspunkt med mulighet for å kjøpe mat, suvenirer, og er et fint utgangspunkt for dagsturer videre inn i fjellet. Et must å få med seg på Norgestur.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 458psj
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et must i Loen. Kort sagt den mest spektakulære kabelbanen jeg har tatt. Du kommer deg opp på fjellet i løpet av noen få minutter. Utsikten er fantastisk. Anbefales.

Takk, ztig65