Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 3 uker siden
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastiske Loen

Å ta Loen Skylift, for så å nyte utsikten eller gå seg en tur i fjellet er en fin opplevelse for... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Trine F
Trondheim, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott heistur både opp og ned. Godt utbygde fasiliteter både oppe og nede, med både bar og restaurant på toppen. Flott utsikt! Mange turmuligheter på toppen, skilt med beskrivelse av turene. Det er mulighet for å klatre samme fjellvegg som heisen forserer!

Takk, 879sveinf
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffet over informasjon fra Loen Skylift. Fikk beskjed om at selv om reservasjonslistene på nettsiden til restauranten viste at det var fullt, var det bare å ta turen opp. Dette mente de at ordna seg til tross for anvisningene på nett.

Da vi kom opp viste det seg at nettsidene stemte. Hvem hadde trodd det!?

Meget skuffet over dette.

Turen var fin den, men desverre ødela dette hele turen for vår del.

Takk, Costalot94
Anmeldt 8. juli 2020

Angrer ikke på denne turen selv om prisen var noe høy. Vi fikk en fin oppsummering på vei opp - tok bare 5 min og utsikten var fantastisk, Norge på sitt fineste. Gode smittevernregler.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Eva B
Anmeldt 6. juli 2020

Behagelig tur/retur med skyliften opp til Hoven. Vi fikk en blanding av værtyper fra sol og varme til regn og kulde, slik sett fikk vi opplevd skyliften og Hoven i all slags vær.

1  Takk, Obotty
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to vaksne og ein tenåring som tok Skyliften opp kl 15:00, torsdag 25.06.20. Den unge mannen som følgde vogna var tydeligvis veldig trøtt, det var så vidt han orka å svare på spørsmål fra folk om bord. Han fortalte at han hadde jobba der noen (3?) år, og var lei av jobben sin. Den totale opplevelsen blir ikkje så bra når verten ikkje viser meir stolthet og glede over jobben sin. Folk har gjerne kjørt halve landet for å komme hit, og mottar ikke et «velkommen om bord», en gang.
Vi tok 4-banen ned igjen, og der var det en riktig så bra vognvert! Han sprita og tørka av alle flater før vi gikk ombord, og ønskte oss velkommen! Han guida oss nedover med Via Ferrata, og ønskte oss god tur videre når vi kom ned. Veldig kjekt! Alt i alt ein flott tur, nydeleg utsikt på toppen, så denne turen anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, etnebu123