Fin tur

En fantastisk fin tur opp og flotte turmuligheter på toppen. Ingen ventetid selv midt i ferietiden... les mer

Anmeldt i dag
jolleAremark
Halden, Norge
Et ar feriens høydepunkter

Spektakulær opplevelse. "Luftig opplevelse" som må oppleves. Både underveis og på toppen venter... les mer

Anmeldt i går
Fahlvik
Bergen, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Raskt opp og ned, men ganske stive priser for så kort varighet.

Passer for alle som ikke har så veldig høydeskrekk

Takk, piraxor
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott heistur både opp og ned. Godt utbygde fasiliteter både oppe og nede, med både bar og restaurant på toppen. Flott utsikt! Mange turmuligheter på toppen, skilt med beskrivelse av turene. Det er mulighet for å klatre samme fjellvegg som heisen forserer!

Takk, 879sveinf
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffet over informasjon fra Loen Skylift. Fikk beskjed om at selv om reservasjonslistene på nettsiden til restauranten viste at det var fullt, var det bare å ta turen opp. Dette mente de at ordna seg til tross for anvisningene på nett.

Da vi kom opp viste det seg at nettsidene stemte. Hvem hadde trodd det!?

Meget skuffet over dette.

Turen var fin den, men desverre ødela dette hele turen for vår del.

Takk, Costalot94
Anmeldt 8. juli 2020

Angrer ikke på denne turen selv om prisen var noe høy. Vi fikk en fin oppsummering på vei opp - tok bare 5 min og utsikten var fantastisk, Norge på sitt fineste. Gode smittevernregler.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Eva B
Anmeldt 6. juli 2020

Behagelig tur/retur med skyliften opp til Hoven. Vi fikk en blanding av værtyper fra sol og varme til regn og kulde, slik sett fikk vi opplevd skyliften og Hoven i all slags vær.

1  Takk, Obotty