Fantastisk opplevelse!

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset... les mer

Anmeldt 5 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
kristint267
Løten, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Regn og lavt skydekke var rammen for turen. På vei opp var vi bare 5 passasjerer og det var fint å kunne kjøre en besten tom gondol. Litt vind tok tak i gondolen på toppen, men selv om jeg har slitt med høydeskrekk følte jeg meg trygg hele veien. På retur var det litt for full gondol og målet om 1 m avstand var problematisk. Fikk ikke sett like mye på retur, men opplevde da litt av suget når vi kom over kanten og begynte ferden ned. Været fristet ikke til å gå så mye på toppen,men takterrassen hadde strålende utsikt. Turen er dyr, men dette er prisen på slike opplevelser.

2  Takk, Norway1961
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Raskt opp og ned, men ganske stive priser for så kort varighet.

Passer for alle som ikke har så veldig høydeskrekk

Takk, piraxor
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott heistur både opp og ned. Godt utbygde fasiliteter både oppe og nede, med både bar og restaurant på toppen. Flott utsikt! Mange turmuligheter på toppen, skilt med beskrivelse av turene. Det er mulighet for å klatre samme fjellvegg som heisen forserer!

Takk, 879sveinf
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffet over informasjon fra Loen Skylift. Fikk beskjed om at selv om reservasjonslistene på nettsiden til restauranten viste at det var fullt, var det bare å ta turen opp. Dette mente de at ordna seg til tross for anvisningene på nett.

Da vi kom opp viste det seg at nettsidene stemte. Hvem hadde trodd det!?

Meget skuffet over dette.

Turen var fin den, men desverre ødela dette hele turen for vår del.

Takk, Costalot94
Anmeldt 8. juli 2020

Angrer ikke på denne turen selv om prisen var noe høy. Vi fikk en fin oppsummering på vei opp - tok bare 5 min og utsikten var fantastisk, Norge på sitt fineste. Gode smittevernregler.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Eva B