Flott utsikt og fint laget område på toppen

Gøy og trygt med skylift opp! Vi tok fine bilder, og kafeen/restauranten var skikkelig fin! Også et... les mer

Anmeldt 7. juli 2023
Karoline G
Opllevelse

Masse sommerfugler i magen før start, men det var ikke farlig. En flott tur, i en rolig vogn, med... les mer

Anmeldt 28. august 2022
Ann_KristinNorway
Molde, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dersom du er i Loen anbefalen skyliften. En tur med skyliften har en noe stiv pris, men dersom du gjør litt ut av turen er der virkelig verdt det. Utsikten et helt magisk. Veldig hyggelig ansatte også! Neste gang blir det via ferrata i loen. Et utrolig flott sted

1  Takk, Viktoriaolsen96
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Regn og lavt skydekke var rammen for turen. På vei opp var vi bare 5 passasjerer og det var fint å kunne kjøre en besten tom gondol. Litt vind tok tak i gondolen på toppen, men selv om jeg har slitt med høydeskrekk følte jeg meg trygg hele veien. På retur var det litt for full gondol og målet om 1 m avstand var problematisk. Fikk ikke sett like mye på retur, men opplevde da litt av suget når vi kom over kanten og begynte ferden ned. Været fristet ikke til å gå så mye på toppen,men takterrassen hadde strålende utsikt. Turen er dyr, men dette er prisen på slike opplevelser.

3  Takk, Norway1961
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Raskt opp og ned, men ganske stive priser for så kort varighet.

Passer for alle som ikke har så veldig høydeskrekk

Takk, piraxor
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott heistur både opp og ned. Godt utbygde fasiliteter både oppe og nede, med både bar og restaurant på toppen. Flott utsikt! Mange turmuligheter på toppen, skilt med beskrivelse av turene. Det er mulighet for å klatre samme fjellvegg som heisen forserer!

Takk, 879sveinf
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffet over informasjon fra Loen Skylift. Fikk beskjed om at selv om reservasjonslistene på nettsiden til restauranten viste at det var fullt, var det bare å ta turen opp. Dette mente de at ordna seg til tross for anvisningene på nett.

Da vi kom opp viste det seg at nettsidene stemte. Hvem hadde trodd det!?

Meget skuffet over dette.

Turen var fin den, men desverre ødela dette hele turen for vår del.

Takk, Costalot94