Fantastisk opplevelse!

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset... les mer

Anmeldt 2 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 5 dager siden
kristint267
Løten, Norge

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Oppheim parkering via Rakssetra også opp til Hoven hvor toppen av Skyliften er. Det var en fantastisk tur og ble toppet ved å sveve ned fjellveggen i en gondol! Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok den opp og ned. Det var hat fantastisk tur. Startet med regn og tåke, men senere så ble det fint vær. Vi kunne se masse og det var sykt kult å kjøre ned. Anbefales ikke for de som har høydeskrekk. Dette blir anbefalt til venner og familie på det sterkeste

Takk, EmilieSaga
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette må utan tvil vere den beste skyliften eg har vert i! Veldig god utsikt, påregn ein del kø og venting. Men det er verdt det

Takk, Atravelingnorwegian
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dersom du er i Loen anbefalen skyliften. En tur med skyliften har en noe stiv pris, men dersom du gjør litt ut av turen er der virkelig verdt det. Utsikten et helt magisk. Veldig hyggelig ansatte også! Neste gang blir det via ferrata i loen. Et utrolig flott sted

Takk, Viktoriaolsen96
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Regn og lavt skydekke var rammen for turen. På vei opp var vi bare 5 passasjerer og det var fint å kunne kjøre en besten tom gondol. Litt vind tok tak i gondolen på toppen, men selv om jeg har slitt med høydeskrekk følte jeg meg trygg hele veien. På retur var det litt for full gondol og målet om 1 m avstand var problematisk. Fikk ikke sett like mye på retur, men opplevde da litt av suget når vi kom over kanten og begynte ferden ned. Været fristet ikke til å gå så mye på toppen,men takterrassen hadde strålende utsikt. Turen er dyr, men dette er prisen på slike opplevelser.

2  Takk, Norway1961