Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 3 uker siden
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastiske Loen

Å ta Loen Skylift, for så å nyte utsikten eller gå seg en tur i fjellet er en fin opplevelse for... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Trine F
Trondheim, Norge

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var verdt å stå en time i kø når opplevelsen var så bra! Adrenalinkick av turen opp og ned! Fantastisk flott utsikt! Heia Loen som drifter så profesjonelt! Skyliften MÅ oppleves!

Takk, hannepanneno
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Loen skylift er et "must" ved besøk hit. Middag på Hoven restaurant anbefales. Til tider mye kø så beregn god tid om man drar i rushen. Utsikten var enda bedre enn forventet.

Takk, K3399JKsaras
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Oppheim parkering via Rakssetra også opp til Hoven hvor toppen av Skyliften er. Det var en fantastisk tur og ble toppet ved å sveve ned fjellveggen i en gondol! Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok den opp og ned. Det var hat fantastisk tur. Startet med regn og tåke, men senere så ble det fint vær. Vi kunne se masse og det var sykt kult å kjøre ned. Anbefales ikke for de som har høydeskrekk. Dette blir anbefalt til venner og familie på det sterkeste

Takk, EmilieSaga
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette må utan tvil vere den beste skyliften eg har vert i! Veldig god utsikt, påregn ein del kø og venting. Men det er verdt det

Takk, Atravelingnorwegian