Flott utsikt og fint laget område på toppen

Gøy og trygt med skylift opp! Vi tok fine bilder, og kafeen/restauranten var skikkelig fin! Også et... les mer

Anmeldt 7. juli 2023
Karoline G
Opllevelse

Masse sommerfugler i magen før start, men det var ikke farlig. En flott tur, i en rolig vogn, med... les mer

Anmeldt 28. august 2022
Ann_KristinNorway
Molde, Norge

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var verdt å stå en time i kø når opplevelsen var så bra! Adrenalinkick av turen opp og ned! Fantastisk flott utsikt! Heia Loen som drifter så profesjonelt! Skyliften MÅ oppleves!

1  Takk, hannepanneno
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Loen skylift er et "must" ved besøk hit. Middag på Hoven restaurant anbefales. Til tider mye kø så beregn god tid om man drar i rushen. Utsikten var enda bedre enn forventet.

Takk, K3399JKsaras
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Oppheim parkering via Rakssetra også opp til Hoven hvor toppen av Skyliften er. Det var en fantastisk tur og ble toppet ved å sveve ned fjellveggen i en gondol! Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok den opp og ned. Det var hat fantastisk tur. Startet med regn og tåke, men senere så ble det fint vær. Vi kunne se masse og det var sykt kult å kjøre ned. Anbefales ikke for de som har høydeskrekk. Dette blir anbefalt til venner og familie på det sterkeste👍🏼

1  Takk, EmilieSaga
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette må utan tvil vere den beste skyliften eg har vert i! Veldig god utsikt, påregn ein del kø og venting. Men det er verdt det😊

Takk, Atravelingnorwegian