Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 4 uker siden
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastiske Loen

Å ta Loen Skylift, for så å nyte utsikten eller gå seg en tur i fjellet er en fin opplevelse for... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Trine F
Trondheim, Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort kø for å komme opp.
Men en time ca i kø for å komme ned igjen
Litt kaos i køen , de fleste holdt nå kø kultur
Veldig bra utsikt.
Veldig nytt og flott anlegg
Mye aktiviteter på toppen
Var ganske høyt!
Men ikke skummelt

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var verdt å stå en time i kø når opplevelsen var så bra! Adrenalinkick av turen opp og ned! Fantastisk flott utsikt! Heia Loen som drifter så profesjonelt! Skyliften MÅ oppleves!

Takk, hannepanneno
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Loen skylift er et "must" ved besøk hit. Middag på Hoven restaurant anbefales. Til tider mye kø så beregn god tid om man drar i rushen. Utsikten var enda bedre enn forventet.

Takk, K3399JKsaras
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Oppheim parkering via Rakssetra også opp til Hoven hvor toppen av Skyliften er. Det var en fantastisk tur og ble toppet ved å sveve ned fjellveggen i en gondol! Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok den opp og ned. Det var hat fantastisk tur. Startet med regn og tåke, men senere så ble det fint vær. Vi kunne se masse og det var sykt kult å kjøre ned. Anbefales ikke for de som har høydeskrekk. Dette blir anbefalt til venner og familie på det sterkeste

Takk, EmilieSaga