Flott utsikt og fint laget område på toppen

Gøy og trygt med skylift opp! Vi tok fine bilder, og kafeen/restauranten var skikkelig fin! Også et... les mer

Anmeldt 7. juli 2023
Karoline G
Opllevelse

Masse sommerfugler i magen før start, men det var ikke farlig. En flott tur, i en rolig vogn, med... les mer

Anmeldt 28. august 2022
Ann_KristinNorway
Molde, Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort kø for å komme opp.
Men en time ca i kø for å komme ned igjen
Litt kaos i køen , de fleste holdt nå kø kultur
Veldig bra utsikt.
Veldig nytt og flott anlegg
Mye aktiviteter på toppen
Var ganske høyt!
Men ikke skummelt

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var verdt å stå en time i kø når opplevelsen var så bra! Adrenalinkick av turen opp og ned! Fantastisk flott utsikt! Heia Loen som drifter så profesjonelt! Skyliften MÅ oppleves!

1  Takk, hannepanneno
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Loen skylift er et "must" ved besøk hit. Middag på Hoven restaurant anbefales. Til tider mye kø så beregn god tid om man drar i rushen. Utsikten var enda bedre enn forventet.

Takk, K3399JKsaras
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra Oppheim parkering via Rakssetra også opp til Hoven hvor toppen av Skyliften er. Det var en fantastisk tur og ble toppet ved å sveve ned fjellveggen i en gondol! Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok den opp og ned. Det var hat fantastisk tur. Startet med regn og tåke, men senere så ble det fint vær. Vi kunne se masse og det var sykt kult å kjøre ned. Anbefales ikke for de som har høydeskrekk. Dette blir anbefalt til venner og familie på det sterkeste👍🏼

1  Takk, EmilieSaga