Fantastisk opplevelse!

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset... les mer

Anmeldt 5 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
kristint267
Løten, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Selvfølgelig en fin tur opp. Flott utsikt. Gikk ned igjen via raksætra. Synd det ikke er noen muligheter for buss eller lignende tilbake til Loen fra oppheim. Ikke helt optimalt og gå langs med den trafikkerte veien hvor bilen fyker forbi i 80. Brukte ca 3t med noen stopp her og der.

Takk, anneirber
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En luftig tur for å se på utsikten. Selvsagt best på oppholdsdager med lite skyer. Det kan være lang kø både opp og ned, men dette er nok væravhengig også. Vi hadde med hund og det gikk helt fint (75 kr ekstra). Følte meg trygg og kjente ingen høydeskrekk, selv om det går rett opp langs fjellet. Vi skulle prøve ziplinen, og det var bare mulig mellom 14-18, og vi kjøpte billett i fjord-kiosken ved anlegget. Måtte stå i ny kø på toppen for å fylle ut skjema og få seleutstyr og hjelm. Ettersom ziplinen åpnet så seint, pluss at det var en del tåke på morningen, valgte vi å ta turen til Rakssetra først. Vi var tilbake ved skyliften i 13-tida, og det var lite kø, men en del kø på turen ned igjen. 1 meters avstand ble ikke holdt i vognen, da det var mange folk inni samtidig! Litt stiv pris, men det er jo tydeligvis en populær bane. Hvis jeg skulle prøvd flere ganger, tror jeg at jeg ville ha gått opp på ettermiddag /kveld og fått med solnedgangen. Vi prøvde ikke restauranten siden vi hadde hund med oss.

1  Takk, HSR_tips
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort kø for å komme opp.
Men en time ca i kø for å komme ned igjen
Litt kaos i køen , de fleste holdt nå kø kultur
Veldig bra utsikt.
Veldig nytt og flott anlegg
Mye aktiviteter på toppen
Var ganske høyt!
Men ikke skummelt

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var verdt å stå en time i kø når opplevelsen var så bra! Adrenalinkick av turen opp og ned! Fantastisk flott utsikt! Heia Loen som drifter så profesjonelt! Skyliften MÅ oppleves!

Takk, hannepanneno
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Loen skylift er et "must" ved besøk hit. Middag på Hoven restaurant anbefales. Til tider mye kø så beregn god tid om man drar i rushen. Utsikten var enda bedre enn forventet.

Takk, K3399JKsaras