Fin tur

En fantastisk fin tur opp og flotte turmuligheter på toppen. Ingen ventetid selv midt i ferietiden... les mer

Anmeldt i går
jolleAremark
Halden, Norge
Et ar feriens høydepunkter

Spektakulær opplevelse. "Luftig opplevelse" som må oppleves. Både underveis og på toppen venter... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Fahlvik
Bergen, Norge

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse som står til karakter 5, men det var ikke tilrettelagt for en meters avstand i gondolen. Er penger viktigere enn folkehelse?

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, hedvign2020
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Tok skyliften opp, ble møtt av en utrolig fin utsikt! Smittevern ble tatt på alvor med mindre kapasitet per vogn, samt renhold etter hver tur.

Utsikten fra toppen var ubeskrivelig vakker. Kjempe koselig restaurant/bar på toppen!

Anbefales!

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 4 voksne som tok Sky Liften opp.
Nydelig utsikt og flott laget i stand på toppen.
Angret på at vi ikke hadde kjøpt billett til zipline

2  Takk, Line S
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Selvfølgelig en fin tur opp. Flott utsikt. Gikk ned igjen via raksætra. Synd det ikke er noen muligheter for buss eller lignende tilbake til Loen fra oppheim. Ikke helt optimalt og gå langs med den trafikkerte veien hvor bilen fyker forbi i 80. Brukte ca 3t med noen stopp her og der.

Takk, anneirber
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En luftig tur for å se på utsikten. Selvsagt best på oppholdsdager med lite skyer. Det kan være lang kø både opp og ned, men dette er nok væravhengig også. Vi hadde med hund og det gikk helt fint (75 kr ekstra). Følte meg trygg og kjente ingen høydeskrekk, selv om det går rett opp langs fjellet. Vi skulle prøve ziplinen, og det var bare mulig mellom 14-18, og vi kjøpte billett i fjord-kiosken ved anlegget. Måtte stå i ny kø på toppen for å fylle ut skjema og få seleutstyr og hjelm. Ettersom ziplinen åpnet så seint, pluss at det var en del tåke på morningen, valgte vi å ta turen til Rakssetra først. Vi var tilbake ved skyliften i 13-tida, og det var lite kø, men en del kø på turen ned igjen. 1 meters avstand ble ikke holdt i vognen, da det var mange folk inni samtidig! Litt stiv pris, men det er jo tydeligvis en populær bane. Hvis jeg skulle prøvd flere ganger, tror jeg at jeg ville ha gått opp på ettermiddag /kveld og fått med solnedgangen. Vi prøvde ikke restauranten siden vi hadde hund med oss.

1  Takk, HSR_tips