Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 2 dager siden
kristint267
Løten, Norge
Fin tur

En fantastisk fin tur opp og flotte turmuligheter på toppen. Ingen ventetid selv midt i ferietiden... les mer

Anmeldt 3 dager siden
jolleAremark
Halden, Norge

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

«Spennende» tur opp, fantastisk utsikt på toppen. Skiftene vær, da vi var på toppen en god stund. Spektakulært å se tåken/regn kom sigende mot der vi stod. Kiler i magen når liften går ned i tåken - og utsikten blir bedre og bedre under tåken

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Annemor39
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse som står til karakter 5, men det var ikke tilrettelagt for en meters avstand i gondolen. Er penger viktigere enn folkehelse?

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, hedvign2020
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Tok skyliften opp, ble møtt av en utrolig fin utsikt! Smittevern ble tatt på alvor med mindre kapasitet per vogn, samt renhold etter hver tur.

Utsikten fra toppen var ubeskrivelig vakker. Kjempe koselig restaurant/bar på toppen!

Anbefales!

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 4 voksne som tok Sky Liften opp.
Nydelig utsikt og flott laget i stand på toppen.
Angret på at vi ikke hadde kjøpt billett til zipline

2  Takk, Line S
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Selvfølgelig en fin tur opp. Flott utsikt. Gikk ned igjen via raksætra. Synd det ikke er noen muligheter for buss eller lignende tilbake til Loen fra oppheim. Ikke helt optimalt og gå langs med den trafikkerte veien hvor bilen fyker forbi i 80. Brukte ca 3t med noen stopp her og der.

Takk, anneirber