Fantastisk opplevelse!

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset... les mer

Anmeldt 1 uke siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
kristint267
Løten, Norge

Anmeldt 3. august 2020

Var klar over at mange nordmenn ville på tur med skyliften denne sommeren, men på tross av lang kø gikk det radig og vi var snart på toppen. Trives ikke særlig godt i høyder, men turen opp og ned gikk veldig godt. Også for hunden vår. Liften ble spritet ned mellom hver tur. Stiene vi valgte å gå på platået var gode for både liten og stor.

Takk, jornstonewood
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

«Spennende» tur opp, fantastisk utsikt på toppen. Skiftene vær, da vi var på toppen en god stund. Spektakulært å se tåken/regn kom sigende mot der vi stod. Kiler i magen når liften går ned i tåken - og utsikten blir bedre og bedre under tåken

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Annemor39
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse som står til karakter 5, men det var ikke tilrettelagt for en meters avstand i gondolen. Er penger viktigere enn folkehelse?

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, hedvign2020
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Tok skyliften opp, ble møtt av en utrolig fin utsikt! Smittevern ble tatt på alvor med mindre kapasitet per vogn, samt renhold etter hver tur.

Utsikten fra toppen var ubeskrivelig vakker. Kjempe koselig restaurant/bar på toppen!

Anbefales!

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 4 voksne som tok Sky Liften opp.
Nydelig utsikt og flott laget i stand på toppen.
Angret på at vi ikke hadde kjøpt billett til zipline

2  Takk, Line S