Fantastisk opplevelse!

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset... les mer

Anmeldt 6 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Opplevelse for alle!

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen... les mer

Anmeldt 1 uke siden
kristint267
Løten, Norge

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dyrt men flott anlegg. Turen var fort gjort. Det stod skilt om å overholde 1-meters avstand men de slapp inn for mange på banen til at det var mulig. Dermed føltes turen litt ubehagelig siden vi måtte stå helt i ro og passe på at barna gjorde det også for ikke å gå på andre folk. Vogna ble vasket før vi gikk på men dette var meget fort gjort, kanskje 10 sek til sammen på alle flater. Ser ikke for meg dette er bra nok.
Veldig god mat i restauranten. Kunne nok fått bedre oppfølging fra servitør men vi forstår det sikkert var travelt. Når vi gav beskjed så fikk vi det vi ønsket. Fin utsikt og gode turstier, selv om været ikke var på vår side så det ble en kald og vindfull tur.

Takk, HSM1988
Anmeldt 3. august 2020

Var klar over at mange nordmenn ville på tur med skyliften denne sommeren, men på tross av lang kø gikk det radig og vi var snart på toppen. Trives ikke særlig godt i høyder, men turen opp og ned gikk veldig godt. Også for hunden vår. Liften ble spritet ned mellom hver tur. Stiene vi valgte å gå på platået var gode for både liten og stor.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, jornstonewood
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

«Spennende» tur opp, fantastisk utsikt på toppen. Skiftene vær, da vi var på toppen en god stund. Spektakulært å se tåken/regn kom sigende mot der vi stod. Kiler i magen når liften går ned i tåken - og utsikten blir bedre og bedre under tåken

1  Takk, Annemor39
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse som står til karakter 5, men det var ikke tilrettelagt for en meters avstand i gondolen. Er penger viktigere enn folkehelse?

Takk, hedvign2020
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Tok skyliften opp, ble møtt av en utrolig fin utsikt! Smittevern ble tatt på alvor med mindre kapasitet per vogn, samt renhold etter hver tur.

Utsikten fra toppen var ubeskrivelig vakker. Kjempe koselig restaurant/bar på toppen!

Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020