Flott utsikt og fint laget område på toppen

Gøy og trygt med skylift opp! Vi tok fine bilder, og kafeen/restauranten var skikkelig fin! Også et... les mer

Anmeldt 7. juli 2023
Karoline G
Opllevelse

Masse sommerfugler i magen før start, men det var ikke farlig. En flott tur, i en rolig vogn, med... les mer

Anmeldt 28. august 2022
Ann_KristinNorway
Molde, Norge

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Spektakulært og vakkert! Vi var heldig med været, så det ble en utrolig opplevelse. Mange som hoppet hangglider, kjempeflott å se. Flott på toppen, meget flott laget til med bebyggelsen for skyliften og utkikkspunktene.

2  Takk, mo9601
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Få med deg dette, får vibber til alpene. Dyrt men gøy - og bra at vi kan ha noe sånt i Norge. De som selger billetter burde gått turene selv, så de kan gi gode råd

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dyrt men flott anlegg. Turen var fort gjort. Det stod skilt om å overholde 1-meters avstand men de slapp inn for mange på banen til at det var mulig. Dermed føltes turen litt ubehagelig siden vi måtte stå helt i ro og passe på at barna gjorde det også for ikke å gå på andre folk. Vogna ble vasket før vi gikk på men dette var meget fort gjort, kanskje 10 sek til sammen på alle flater. Ser ikke for meg dette er bra nok.
Veldig god mat i restauranten. Kunne nok fått bedre oppfølging fra servitør men vi forstår det sikkert var travelt. Når vi gav beskjed så fikk vi det vi ønsket. Fin utsikt og gode turstier, selv om været ikke var på vår side så det ble en kald og vindfull tur.

Takk, HSM1988
Anmeldt 3. august 2020

Var klar over at mange nordmenn ville på tur med skyliften denne sommeren, men på tross av lang kø gikk det radig og vi var snart på toppen. Trives ikke særlig godt i høyder, men turen opp og ned gikk veldig godt. Også for hunden vår. Liften ble spritet ned mellom hver tur. Stiene vi valgte å gå på platået var gode for både liten og stor.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, jornstonewood
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

«Spennende» tur opp, fantastisk utsikt på toppen. Skiftene vær, da vi var på toppen en god stund. Spektakulært å se tåken/regn kom sigende mot der vi stod. Kiler i magen når liften går ned i tåken - og utsikten blir bedre og bedre under tåken 👍🌞

2  Takk, Annemor39