Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 22. august 2021
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastiske Loen

Å ta Loen Skylift, for så å nyte utsikten eller gå seg en tur i fjellet er en fin opplevelse for... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Trine F
Trondheim, Norge

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Sinnsykt fin utsikt på toppen og et kick opp og ned visst man har høydeskrekkstive priser men hvert hver ei kroneanbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

En opplevelse som tar 5 minutter hver vei. Verdt hver eneste krone selv stive priser. Alt virket nytt, rent og pent overalt.
Personale var blide og serviceinnstilte.
Denne turen bør oppleves.

Takk, MiaSki
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Alt var helt topp. Nytt, rent og pent. Profesjonelt fra ende til annen. Anbefales på det sterkeste, absolutt.

Takk, Skaar180
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Spektakulært og vakkert! Vi var heldig med været, så det ble en utrolig opplevelse. Mange som hoppet hangglider, kjempeflott å se. Flott på toppen, meget flott laget til med bebyggelsen for skyliften og utkikkspunktene.

2  Takk, mo9601
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Få med deg dette, får vibber til alpene. Dyrt men gøy - og bra at vi kan ha noe sånt i Norge. De som selger billetter burde gått turene selv, så de kan gi gode råd

2  Takk, InaMitt