Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 22. august 2021
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastiske Loen

Å ta Loen Skylift, for så å nyte utsikten eller gå seg en tur i fjellet er en fin opplevelse for... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Trine F
Trondheim, Norge

Anmeldt 4. juli 2021

En flott tur som alle bare må ta. Turen opp og ned var behagelig.
Utsikten hele veien er flott. Turen koster litt, men den er ikke avskrekkende. God tur :-)

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kongenavmat
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Var utrolig heldig m været. Vestlandet viste seg fra sin beste side. Nydelig sol og vindstille. Veldig tilrettelagt turveier. Her kan alle få oppleve å gå topptur uansett kondisjon. Vare flere valg muligheter for turer. Hadde m hund og det gikk helt fint. Fikk sitte på ute på uteserveringen m hundene. Ikke inne. Men kjempegode drinker. Flott dagstur

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, Linda S
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Magisk opplevelse - nydelig vindstille vær la også godt til rette for fin dag.
Imponert over tilrettelegging av topp området
Fint å se paraglidere kaste seg ut
Mange flotte utkikkspunkter og fint sted for en tur.
Eneste vi savnet var informasjon om klatring/ aktiviteter. Bedre samspill mellom skylift og aktivitetssenter hadde vært bra

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, D5809PKhelenb
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Sinnsykt fin utsikt på toppen og et kick opp og ned visst man har høydeskrekkstive priser men hvert hver ei kroneanbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

En opplevelse som tar 5 minutter hver vei. Verdt hver eneste krone selv stive priser. Alt virket nytt, rent og pent overalt.
Personale var blide og serviceinnstilte.
Denne turen bør oppleves.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, MiaSki