Høyt opp

Vi passerte Loen, og stoppet opp ved Loen Skylift. Det var fint vær, så vi bestemte oss for å prøve... les mer

Anmeldt 22. august 2021
AndersZorn
Stord, Norge
Fantastisk opplevelse!

Anmeldt 29. juli 2021
heidibS4893YB
Lofoten, Norge

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utsikten er upåklagelig! Har får du virkelig testet høydeskrekken din om du har det. Eneste minuset jeg har å kommentere er at skyliftene ble stappet med folk. Men igjen, alle måtte bruke munnbind noe som igjen er bra. Er absolutt verdt turen hit, nydelig resturant oppe med god mat og dyktig betjening. Maten var nokså stiv i prisen, men er verdt hver en krone. Anbefales✨

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse for alle! Nydelig utsikt! Ta med gode joggesko, og ta en gåtur fra toppen Passer alle aldre!
Veldig flinke på smitteverntiltak

Takk, kristint267
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Lynnedslag som såklart var uforsett og uten skyld når strømmen som gjorde at kassa system sluttet å virke, men; ingen info, veldig dårlig service og dårlig mat. Kjøkkenet ble stengt uten forvarsel eller med info til de som ikke hadde fått mat på bordet
De fremsto som sure og ekstremt lite serviceminded. Det som jeg synes er verst er den arrogansen over hvor lite kundene er verdt. Positiv: fin utsikt

Takk, Runar Sjøen N
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk fin tur opp og flotte turmuligheter på toppen. Ingen ventetid selv midt i ferietiden.
Nydelig utsikt. Prøv å få plass i den enden av kabin som vender ut mot dalen. Det gir best utsikt og du merker høyden på banen best.

Takk, jolleAremark
Anmeldt 24. juli 2021

Spektakulær opplevelse. "Luftig opplevelse" som må oppleves. Både underveis og på toppen venter flott utsikt. Husk å bestille bord i restauranten på forhånd. På toppen er det flere tilrettelagte turmuligheter.

1  Takk, Fahlvik