piraxor
    kr 2 471
14.6 km fra Lo-Vik Camping
kr 2 535
    14.7 km fra Lo-Vik Camping
    Birdview of Folven Adventure Camp, and surrounding areas.
    kr 1 630
    37.0 km fra Lo-Vik Camping
    Se flere hoteller i Loen
    2025 av 42 anmeldelser
    Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Loen er et fantastisk sted, men Lo-Vik Camping var sliten. Hytten vi bodde på var ganske ekkel og gammel. Sanitæranlegget var slitent og dårlig det var ikke vasket godt. Jeg anbefaler ikke denne plassen.

Takk, Voyager520387
    Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet to netter i telt på denne campingen i Loen. Var frihet for å plassere telt og bil der vi ønsker på «telt-plassen» og vi var så heldig å få plass ved vannet! Fine og romslige sanitæranlegg og grei pris. Eieren av campingen var også veldig hyggelig og behjelpelig! Sentralt til det meste.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, AnePleym
    Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Høy prisklasse som ikke samsvarer med tilbudet. Gamle og enkle hytter som i utgangspunktet er ok, men det må være rent. Her var det ikke rent og mye støv. Gamle puter og dyner. Uteområdet er fint og camping ligger helt ved sjøen

Dato for oppholdet: mai 2020
    2  Takk, druher
    Anmeldt 5. august 2019

Særdeles rolig og idyllisk beliggende campingplass. Her har du solen vesentlig lengre enn de andre innover i dalen ved Oldevatnet. Rene og pene retro sanitæranlegg. Orkesterplass til Loen Skylift og fallskjermhoppere.

Romtips: Kveldssol lenge. Søk ned mot vannet på høyre side mot hyttene
    Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, HelgeMalmberg
    Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Av alle overnattinger jeg har hatt, telt og hengekøye inkludert er dette det værste jeg har vært med på.
    Hytta er av ENKLESTE sort og det er trolig ikke vasket siden den ble satt opp på slutten av 70-tallet.
    Hår og annet ubestemmelig på lakenet, fettete på «kjøkkenet», med andre ord urent overalt i hytta.

Ved ankomst fikk vi beskjed om å feie lett over hytta før vi dro.
    Det eneste vi hadde til rådighet var ei gammal grusom vaskefille og en langkost. Ingen såpe!?!?!?!
    Vi klagde på renholdet og fikk tilbud om en «oppgradering» til en større hytte. Den var om mulig enda verre.
    Styr unna hyttene, ligg heller i telt

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, easkara