Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten bodde her en natt i juli, vi hadde forhåndsbooket en liten hytte. Alle 4 sengene i hytta var møkkete, masse smuler, støv og matrester etter tidligere gjester som ikke var vasket. Det var heller ikke rent på gulvene og sengetøyet var ikke delikat, men flekkete og ekkelt. Vi sa i fra om dette og krevde å få redusert pris, men de nektet. De sa vi kunne ordne det selv om vi ville , men heller ikke da ville de redusere prisen. Kjempe dårlig service og udelikate hytter. Ville ikke anbefalt dette stedet.

Takk, M9362PClisam
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vært i Loen mange ganger, og på Lo-Vik Camping. Har trivdes. Men nå, overpriset. Mye dyrere enn bedre campingplasser, 305 kr for ei natt i tomannstelt. Slitne og gamle toaletter/dusj. Fin beliggenhet, kort avstand til det meste. Innvistere noe av det man går i pluss med overprising i bedre fasiliteter?

Takk, 358oles
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette må være en av Norges desidert mest elendige campingplasser. Sur betjening, kritisk renhold og svært falleferdig. Legg aldri overnattingen hit! Det værste man kan oppleve av en plass. Mange flotte campingplasser i området rundt...

Takk, Brummern
Anmeldt 19. juli 2020

Fullt med folk, noe det virket som det ikke har pleid å være de siste årene. Sanitærannlegget burde kanskje oppgraderes litt. Sto i dusjkø en time tidlig på morgenen, da kun to av tre dusjer på "damesiden" funket. Da man endelig kom seg inn, var det både lavt trykk og iskaldt vann.

Ellers en veldig fin beliggenhet for en campingplass. Stor lekeplass med greit innhold.

Takk, FjeldR
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette var dessverre stusselige saker. Gammel hytte fra 70-tallet som overhodet ikke var verdt prisen. Når leie av sengetøyet også kom i tillegg ble dette den dyreste og dårligste opplevelsen på årets campingferie. Lekeplassen ville neppe blitt godkjent i dag. Eldre sanitæranlegg.

Takk, tonei2015