Anmeldt 27. juli 2020

Vanvittig dyrt i forhold til hva du betaler for. Dårlig renhold, og selv etter at sanitæranlegg var blitt gjort rent var det synlig møkkete på dører, vasker og toalett. Strømsparing på toalett, og sitter man på do lengre enn ett minutt slukker lyset seg. Da må man gå helt bort til døren for å få lyset på igjen. Praktisk...

Bruk av vaskemaskin og tørketrommel kostet 40 kr per vask og tørk. Fikk ikke tørketrommel til å fungere og ble bedt om å kjøpe ny pollett for å få tørket. Måtte derfor betale totalt 80,- for å få tørket en maskin med klær... Resepsjon mente det var bruker feil, og at det var min feil.

I forhold til COVID-19 ser det ikke ut til at campingen har tatt noe hensyn til det. Tipper stedet hadde blitt stengt hvis helsemyndighetene hadde tatt seg en tur for å se på renholdet. Godt over 300,- kr for ei natt i telt, i tillegg til personavgift ble dette lik en hotell att for 4 stk. Finnes mange fine campingen i rundt, ville heller tatt en av dem om jeg skulle velge på nytt.

Takk, akrov
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten bodde her en natt i juli, vi hadde forhåndsbooket en liten hytte. Alle 4 sengene i hytta var møkkete, masse smuler, støv og matrester etter tidligere gjester som ikke var vasket. Det var heller ikke rent på gulvene og sengetøyet var ikke delikat, men flekkete og ekkelt. Vi sa i fra om dette og krevde å få redusert pris, men de nektet. De sa vi kunne ordne det selv om vi ville , men heller ikke da ville de redusere prisen. Kjempe dårlig service og udelikate hytter. Ville ikke anbefalt dette stedet.

Takk, M9362PClisam
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vært i Loen mange ganger, og på Lo-Vik Camping. Har trivdes. Men nå, overpriset. Mye dyrere enn bedre campingplasser, 305 kr for ei natt i tomannstelt. Slitne og gamle toaletter/dusj. Fin beliggenhet, kort avstand til det meste. Innvistere noe av det man går i pluss med overprising i bedre fasiliteter?

Takk, 358oles
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette må være en av Norges desidert mest elendige campingplasser. Sur betjening, kritisk renhold og svært falleferdig. Legg aldri overnattingen hit! Det værste man kan oppleve av en plass. Mange flotte campingplasser i området rundt...

Takk, Brummern
Anmeldt 19. juli 2020

Fullt med folk, noe det virket som det ikke har pleid å være de siste årene. Sanitærannlegget burde kanskje oppgraderes litt. Sto i dusjkø en time tidlig på morgenen, da kun to av tre dusjer på "damesiden" funket. Da man endelig kom seg inn, var det både lavt trykk og iskaldt vann.

Ellers en veldig fin beliggenhet for en campingplass. Stor lekeplass med greit innhold.

Takk, FjeldR