Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig mann i resepsjonen, men det er vel det eneste positive det er å si. Hyttene er utstyrt med kokeplate, men ingen kjeler.
Kaldt vann i dusjen, masse hår i sluket og på gulvet og opplevde flere ganger at det var tomt for toalettpapir. Alt i alt en overpriset hytte på en utdatert og skitten campingplass.

Takk, lisekitt
Anmeldt 9. juli 2021

Besøkte campingen nå i sommer, var her med campingvogn. Derav avhengig av sanitæranlegg og mulighet til å få dusjet. Sanitæranlegg var her, men det var utdatert og kvalmt. Både jeg og kjæresten skulle dusje, på damedusjen var det utrolig dårlig trykk i vannet og det var iskaldt, når jeg først fikk vannet litt lunkent ble trykket enda dårligere. Og ikke nok med det så forsvant lyset etter noen minutter.. på mannedusjene var det bare kaldt vann og dårlig trykk i det. Dette er litt for dårlig for prisen man betaler for å være her..

Takk, 1817IdaS
Anmeldt 2. juli 2021

Fine telplasser ned mot vannet. Rengjøringen i sanitærbygget kunne vært bedre.
Fikk svar på alt jeg spurte om fra betjeningen, men kan sikkert av noen oppfattes som noe avmålt.
Når det gjelder prisen er vel dette omtrent som andre "populære steder i landsdelen

Takk, Mgnorm
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Hold dere unna og velg noe annet.

Vi valgte denne plassen for den så ok ut fra utsiden.. det var en kjempe tabbe..

Til å begynne med er det svindyrt.
270 kr for telt/bil
25 kr pr pers i ekstra avgift..
40 kr for strøm.(de de ikke informerer om er at du må ha et adapter) dette selger de for 250 kr..
Og de skal ha ekstra betalt for alt..
Vaskemaskin/tørketrommel 40 kr
"Lunkent" vann i dusjen 10 kr for 6 min

Har du ALT med deg. Og ikke stiller krav til hvordan det ser ut utfor bilen.. kan dette være en ok plass.. men du kan like greit stå langs veien.. evt svinge innom en av nabo campingene som har flotte fasiliteter.

Området:
-Det er dårlig drenert.
-mye vann på plenene..
Det ser ut som en dump plass for div masser..

Sanitæranlegg:
ser ut som det er fra 60 tallet..
Skittent og ekkelt.. det er ikke varmtvann i springene.. lyset slukkers etter 1 min.. så hvis du skal drite, bør du ta med en lommelykt.

Betjening:
Rett og slett triste greier.. har gitt opp. Og kan like gjerne legge ned eller selge..
-Ingen kundeservice
-når vi spurte om hvor vi kunne sette bil og telt. Ble det bare pekt borti der.. når jeg var bortom å spurte om noen plasser det ikke var oversvømmelse.. fikk jeg beskjed om at jeg kunne få låne en flytevest ( tydligvis eneste som er til utlån)
Først etter vi hadde betalt for strøm og oppdaget at vi måtte ha adapter. Informerte de om at dette kunne kjøpes..

Så avslutningsvis. Som innledningsvis.. velg en annen plass å bo.

Romtips: Velg en annen plass
Takk, S2637DPdanielm
Anmeldt 18. februar 2021

Kjekke plass, sentralt, rimelig, hoteller som Alexander og Loenfjord et par min i frå med Gondolbane opp til Hoven, flotte tur områder enten på ski eller klatring opp Via ferrata til Hoven. Her på området er sosialt samvær med familien eller venner. Samtidig kvar dag nye naboer
Eiger er trivelig og hjelpsomme. Toalett, dusj er reint.
Men some brukere... ikkje alle men en god handfull gløyme at "Mor" ikkje er med på ferie
Ofte er det greit å forlate et toalett besøk eller dusj slik som du kunne tenke deg og komme til for å fikse det nødvendige.
Som sesongen var i 2020 så såg eg at det vart åker på fri camping. Det vart slik når mange måtte teste om muligheten får å kjøre gjennom dette gang på gang
Må nå få gode minner av slikt, flotte plass ja

Sjå Positivt på det, skal en bruke mykje energi på å leite etter feil då blir en aldri ferdig snart ny sesong og nye muligheter
Gleder oss til ny sesong nå 2021 og nye naboer kvar dag

Dato for oppholdet: september 2020