Silje M
37.9 km fra Tjugen Camping
53.3 km fra Tjugen Camping
Se flere hoteller i Loen
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Valget falt på Tjugen Camping grunnet gode anmeldelser på TripAdvisor- noe jeg kan skrive under på at er helt korrekt! Nydelig campingplass med fin natur, en ekstremt hyggelig mann som tok oss godt i mot og la alt til rette for at vi skulle få et fantastisk opphold. Lett å sette opp teltet i bakken, to toalett/ dusj hus som var rene til alle døgnets tider, vaskemaskin + tørketrommel man kunne betale for å bruke (ålreit pris), lite utekjøkken vi kunne ta i bruk med vask, kaffetrakter, stekeovn, vannkoker, kaffetrakter mm. Rett og slett en super plass med nydelig natur og hyggelig betjening. Skal vi tilbake til Loen er valget på campingplass enkelt!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, HannahEmeline
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom hit på vår første telttur, og ble tatt ekstremt godt imot av vertskapet. De åpnet teltplassen langs elven så vi skulle få plass, og var utrolig behjelpelig med alt vi trengte.
Hit kommer vi definitivt tilbake!!

Også er plassen perfekt utgangspunkt for å gå Skåla, da den ligger 300 meter fra starten av løypen. :-)

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 650inah
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hva mer kan man ønske seg? Flotte, flate terrasserte plasser. Rent, moderne sanitærbygg og kjøkken. Veldig hyggelig vertskap. Herlig beliggenhet. Wi-Fi, vaskemaskin, tv, leker for barna, stille og rolig, lite trafikkert vei. Akkurat passe størrelse på plassen - stor nok til å ha det man trenger, men ikke så stor at det blir upersonlig.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, vyxir
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Tjugen camping er ein flott og velstellt campingplass i vakker natur. Hyggeleg og serviceminded vertskap. Reine og flotte sanitærforhold, godt med straum. Ypperleg plass å campe om du vil på det kjende Skålatårnet. Vi var der jonsokaftan. Då baud vertskapet på levande musikk, kaffi og kaker. Alt gratis for sine gjester. I tillegg stort flott bål ved elvebredden. Flott midtsomarkveld som seint går i gløymeboka. Vi har allereie vore der etter dette og kjem tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jonnbj
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

En flott plass med kjempevennlige eiere! Mannen som tok i mot oss var veldig imøtekommende og hjelpsom, på spørsmål om området forklarte han og viste oss på kartet. Toalett og dusj var rent og pent, ingen ting å trekke ned på. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, knutandreasl2015