Reidar L
  • Priceline
  • Agoda.com
1.6 km fra Tjugen Camping
Agoda.com
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    360.4 km fra Tjugen Camping
    53.3 km fra Tjugen Camping
    59.4 km fra Tjugen Camping
    Se flere hoteller i Loen
    Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste med en liten campervan, selv om det var fullt klarte driverne å finne en plass til oss. Renhold av toalett/dusj var hyppig og det var alltid rent og pent. Den eneste jeg personlig ikke er en fan av er myntinnkast på dusjen, skru heller opp prisen med 50kr pr døgn.

Tjugen camping anbefales på det sterkeste :)

Romtips: Ha med 10’ere ;)
    Takk, Henning E
    Kristin Tjugen, Eier på Tjugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Takk for fin anmeldelse og bra innspill til dusjene 👌🏼😃.

Anmeldt 20. juli 2021

Vi var to familier som reiste sammen, ene familien leide hytte (stor) og vi fikk plassere campingvognen rett ved siden av hytten, selv om det egentlig ikke var en «campingplass». Veldig hyggelige folk som driver campingen og fin, rolig plass. Liten leke plass for unger med trampoline og div aktiviteter. Vil gjerne campe her igjen 🤞🏻

Takk, RetropandA
    Kristin Tjugen, Eier på Tjugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for hyggelige ord🙏🏼. Velkommen tilbake til Tjugen😃

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Velholdt og idyllisk camping ved elva. Vi bodde i en koselig campinghytte. Dusjer og toaletter på fellesområdet var rene. Trivelig vertskap! Vi sovnet og våknet til elvebrus og fuglekvitter. Veldig rolig og familievennlig. En kjempepositiv opplevelse!

Takk, mariannets
    Kristin Tjugen, Eier på Tjugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei Marianne, Takk for fine ord, det setter vi veldig pris på❤️ Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her på Tjugen🙏🏼. Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 30. juni 2021

Lite imøtekommende og serviceinnstilt telefonsamtale da vi ringte for å høre om ledig plass. Vedkommende ville helst legge på og avslutte samtalen før spørsmål var stilt. Mistet to gjester og valgte heller vår overnatting på Sande.

Takk, tommybZ3011NQ
    Kristin Tjugen, Owner på Tjugen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei Tommy, dette var ikke bra! Beklager så mye at du fikk denne dårlige opplevelsen da du tok kontakt med oss! Slik skal det ikke være og vi lover å forbedre oss! Håper dere hadde en fin overnatting på Sande☀️☺️

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Etter en kjøretur fra Åndalsnes skulle vi til Sande camping i Loen, der ble vi møtt av en litt for overlegen kar som fortalte oss at det var fult. Vi snudde og kjørte til Tjugen camping, der be vi møtt av en utrolig hyggelig kar, behjelpelig med alt, blant annet turtips. Planen vår var å gå Skåla og det passet fint, for inngangen på turen er bare 50 meter fra denne campingen. Vi hadde en fantastisk tur opp skåla og ett fantastisk opphold på Tjugen camping. Takker personalet.

Romtips: Oppfordrer alle som skal gå Skåla å ta en tur innom Tjugen camping.
    Dato for oppholdet: mai 2021
    Takk, Geir T

Hei Geir, takk for fin tilbakemelding😃. Så kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her på Tjugen🙏🏼 . Helt enig i at turen til Skåla er fantastisk! Ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning😃