Jostein Dahl Gjelsvik
    34.8 km fra Hotel Alexandra
    32.3 km fra Hotel Alexandra
    Se flere hoteller i Loen
    Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Kom seint til hotellet og ble tatt imot av ei særdeles hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen. Restauranten var stengt to timer før jeg kom. Stenger kl. 21. Hotellet har da ingenting å tilby, hvor er det blitt av muligheten for småretter?
    Tok derfor en tur i baren og spurte om de hadde noe Belgisk øl. En lettere forvirret bartender foreslo Carlsberg. Hotellet er flott og rommet jeg fikk var stort og ikke minst rent. Vurderes som gjennomsnittlig fordi det ikke er mulig å få noe å spise etter kl. 21...litt for dårlig, egentlig. Er heller ikke veldig imponert over bartjenesten, spesielt med tanke på at dette er et hotell med mange internasjonale gjester.

Dato for oppholdet: september 2018
    Reisetype: Reiste alene
    1  Takk, 776mortenl
    Anmeldt 15. august 2018

Var innom Hotel Alexandra og spiste frokost før turen fortsatte videre, for en frokost, den var råflott, der manglet intet og maten var god den.
    Dog en litt stiv pris 250 pr pers.. men du kan jo sitte lenge og spise deg god og mett i flotte omgivelser. Ble overasket med og finne til og med gammelost på ostebordet.
    Etter og ha ligget i telt om natten, er det godt og skifte ham og unne seg litt luksus som det hotellet er kjent for.

Takk, frankk909
    Anmeldt 8. august 2018

Alt var rent og pent. Maten var god men servisen var dårligere enn vi er vant med. Kan det være at de er litt for fornøide med seg selv. Dette er absolutt et bra hotell som vi kommer tilbake til, men vi var ikke fornøide.

1  Takk, scandinaver
    Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Ved bestilling av rom var det kun mulig med halvpensjon i buffet restaurant. Vi byttet til a la carte når vi ankom, men det var en veldig dårlig opplevelse første kvelden både mht mat og service. Andre kvelden skjerpet de seg. Ved avreise/betaling trakk de ut Kr 240 pr person pr kveld i «halvpensjonsprisen» og forsvarte det med at det er halv pris på buffet ved halvpensjon. Vi betalte altså kr 3.520 pr natt for 2 personer inkl frokost for et såkalt delux rom - noe vi synes var i overkant i forhold til standarden.

3  Takk, _segretet
    Anmeldt 1. august 2018

Dette hotellet har det meste; utmerket beliggenhet og tilbud om masse fritidsaktiviteter i nærområdet. Hotellet holder svært god standard. Betjeningen var svært vennlig og hjelpsom. Vi ble i tillegg oppgradert til en av hotellet suiter helt på toppen, og det gjorde oppholdet til en enda større opplevelse. Hotellets spa og badeanlegg er av toppklasse. Vi hadde bestilt en pakke med buffetmiddag, og den inneholdt absolutt alt man kan ønske seg. Frokosten holdt også samme høye standard. Dette er et hotell vi garantert kommer tilbake til - ikke bare for en natt som nå, men trolig for en hel uke.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, Norwegian425