Anmeldt 2. desember 2018

Har fått være med på en julebordshelg på hotellet med alt hva hjertet kan behage. Førsteklasses hotell, flott rom med gode senger og fin utsikt, god service, rikholdig og velsmakende frokost-, lunsj- og middagsbuffet. Og for barna flotte basseng der også resten av familien koser seg. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, kirstiho
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotell Alexandra har en førsteklasses middagsbuffet jeg virkelig vil anbefale. Frokosten holdt også svært høy kvalitet. Hotellet har både innendørs og utendørs basseng med vannsklier. Treningsrommet er det beste jeg har sett på et hotell. Det eneste som gir et ørlite trekk er at selve hotellrommet var noe gammelt. Jeg vil likevel på det sterkeste anbefale Hotel Alexandra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Forerunner1986
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Et helt utrolig hotell med nydelige rom og vakre omgivelser. Middagsbuffeten er kanskje den beste jeg noensinne har fått gleden av å oppleve. Gode muligheter for å nyte den spektakulære naturen eksisterer også! Vennlig personale og kjempegod service!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, josteing455
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Kom seint til hotellet og ble tatt imot av ei særdeles hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen. Restauranten var stengt to timer før jeg kom. Stenger kl. 21. Hotellet har da ingenting å tilby, hvor er det blitt av muligheten for småretter?
Tok derfor en tur i baren og spurte om de hadde noe Belgisk øl. En lettere forvirret bartender foreslo Carlsberg. Hotellet er flott og rommet jeg fikk var stort og ikke minst rent. Vurderes som gjennomsnittlig fordi det ikke er mulig å få noe å spise etter kl. 21...litt for dårlig, egentlig. Er heller ikke veldig imponert over bartjenesten, spesielt med tanke på at dette er et hotell med mange internasjonale gjester.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 776mortenl
Anmeldt 15. august 2018

Var innom Hotel Alexandra og spiste frokost før turen fortsatte videre, for en frokost, den var råflott, der manglet intet og maten var god den.
Dog en litt stiv pris 250 pr pers.. men du kan jo sitte lenge og spise deg god og mett i flotte omgivelser. Ble overasket med og finne til og med gammelost på ostebordet.
Etter og ha ligget i telt om natten, er det godt og skifte ham og unne seg litt luksus som det hotellet er kjent for.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, frankk909