eDreamsUSD 360
Vio.comUSD 357
Agoda.comUSD 357
EtripUSD 357
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Så fram til en rolig og avslappende natt på hotell sammen med min kjæreste. Første de spør om i resepsjonen er hvor gamle vi er. Litt forfjamset sier gi alderen vår og får utdelt armbånd (slik som man får på festival) og ber oss om å bruke dette under hele oppholdet og opplyser om at det er en ungdomsfest der i kveld. Armbånd er sikkert greit for de som skal delta på fest, men å pålegge alle gjester om å bruke det er ikke greit. Vi hadde hørt masse fint om hotellets bade og spa-anlegg. Så vi skyndte oss avgårde dit med en gang etter innsjekk i 15 tiden. Der ble vi mødt av en dusj som stinket urin og masse ungdom i anlegget som allerede hadde starta ufesten. For å få litt mer rolige omgivelser betalte vi oss inn (300kr) for å få tilgang til spaavdelingen. Her var det litt roligere i starten, men etterhvert kom festen inn der og. Da vi bestemte oss for å gå så vi at døra for å komme inn i spaanlegget sto åpen slik at det var åpent for alle, så det var ikke så rart at det kom og gikk folk hele tiden. Det var heller ingen ansatte som passet på hvem som gikk inn eller ut der. Hvilken tjeneste er det man betaler 300kr ekstra for når det er åpent for alle?

Oppe på rommet i 17 tiden for å prøve å slappe av før middag blir vi mødt av et hotellrom som rister pga festen som er i gang på de fleste rom i fjerdeetasje der vi var stuet inn. Vi biter tenna sammen og ser for oss at det muligens blir roligere etter middagen som startet Kl 19.

Middagen bestående av lange køer i buffeten og fulle folk var lite hyggelig. Folk som roper etter hverandre og opptrer som om hotellet lå i Ibiza. Hvor var de ansatte?
Det var flere barnefamilier der som trolig ikke ble hensyntatt.

Etter middagen (Kl 20) var det opp på rommet og høre på festen som fortsatte i gangen og naborommene.
Ringte ned til resepsjonen om bråket. De svarte kort at de skulle sende noen opp og se på det. Får da en vakt på døra vår som lurte på om det var hos oss festen var?!

Jeg går da ned til resepsjonen for å si at denne situasjonen ikke var grei. De sier de allerede har tenkt å flytte oss til et annet rom slik at jeg fikk nøkler til et nytt rom omtrent før jeg fikk sagt et ord.

Oppe på et flott rom (Suite) som var godt oppvarmet åpner jeg skyvedørene ut til balkongen for å få litt frisk luft. Her blir jeg mødt av en sterk dunst av marihuana slik at det ikke er mulig for oss å ha døra åpen.

1. Hvis dette er et årlig arrangement burde de rett og slett stenge hotellet for andre gjester enn de som skal ha fest hele natta.

2. Å møte noen som sjekker inn med spørsmål om hvor gamle de er er unormalt og unaturlig. Å kreve at vi går med festivalarmbånd like så.

3. Et badeanlegg der dusjen stinker urin burde kanskje vært stengt? Hvorfor betalte jeg 300kr ekstra for å komme inn i spaanlegget når det uansett var åpent for alle?

4. Buffet der 200 personer står i kø for å få mat burde vært bedre organisert eller hatt bedre kapasitet. Fulle folk burde aldri fått slippe inn. Ellers var maten god.

5. Party på rommene og i gangen? Når ble dette tillatt? Hvor var de ansatte før jeg ringte i 20 tiden? Hvorfor ble vi plassert på rom 405 hvis de ansatte visste om at det kom til å bli en utagerende fest på så å si hele hotellet?

6. Er det lov med fri flyt av medbragt alkohol og marihuana på dette hotellet? Var hvertfall ingen antydning til at det ble slått ned på.

Dato for oppholdet: desember 2018
6  Takk, Kristian R
Anmeldt 2. desember 2018

Har fått være med på en julebordshelg på hotellet med alt hva hjertet kan behage. Førsteklasses hotell, flott rom med gode senger og fin utsikt, god service, rikholdig og velsmakende frokost-, lunsj- og middagsbuffet. Og for barna flotte basseng der også resten av familien koser seg. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, kirstiho
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hotell Alexandra har en førsteklasses middagsbuffet jeg virkelig vil anbefale. Frokosten holdt også svært høy kvalitet. Hotellet har både innendørs og utendørs basseng med vannsklier. Treningsrommet er det beste jeg har sett på et hotell. Det eneste som gir et ørlite trekk er at selve hotellrommet var noe gammelt. Jeg vil likevel på det sterkeste anbefale Hotel Alexandra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Forerunner1986
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Et helt utrolig hotell med nydelige rom og vakre omgivelser. Middagsbuffeten er kanskje den beste jeg noensinne har fått gleden av å oppleve. Gode muligheter for å nyte den spektakulære naturen eksisterer også! Vennlig personale og kjempegod service!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, josteing455
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Kom seint til hotellet og ble tatt imot av ei særdeles hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen. Restauranten var stengt to timer før jeg kom. Stenger kl. 21. Hotellet har da ingenting å tilby, hvor er det blitt av muligheten for småretter?
Tok derfor en tur i baren og spurte om de hadde noe Belgisk øl. En lettere forvirret bartender foreslo Carlsberg. Hotellet er flott og rommet jeg fikk var stort og ikke minst rent. Vurderes som gjennomsnittlig fordi det ikke er mulig å få noe å spise etter kl. 21...litt for dårlig, egentlig. Er heller ikke veldig imponert over bartjenesten, spesielt med tanke på at dette er et hotell med mange internasjonale gjester.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene