2 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 400
eDreamsUSD 403
TripadvisorUSD 400
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet med en stor gruppe familie, med aldersspenn fra 7-82 år. Vi har vært der tidligere. For en familie på fire inkl frokost og middag i ett rom betalte vi 4900 kroner! Det er en stiv pris. Derfor forventer man mye.

Rommet er ikke spesielt nyoppusset, og Forsvarer ikke prisen.

Middag har ved tidligere besøk vært en fantastisk buffet men pga Covid 19 velger de en tre retters. Dette til tross for at buffet nå er lov, men de hevder de ikke kan opprettholde avstandskravet. Mtp hvordan det ellers var på hotellet, eksempelvis ved frokostbuffeten, mistenker jeg det er mer økonomiske enn smittevernmessige betraktninger bak den beslutningen. Selve middagen var en skikkelig skuffelse, fisken var tørr og kjøttet bar preg av å være industrielt tilbredt uten sjel

Badelandet er det samme som da vi var der for 10 år siden. Det er bra, men ikke eksepsjonelt.

Den største oppturen var frokosten der buffeten er i ytterste klasse.

Men oppsummert skuffet over besøket.

Takk, tomash700
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Me budde her to dagar og koste oss! Romma er kjempefine, fantastisk beliggenhet. God seng. Super roomservice. Fint badeanlegg og spa. Middagen var ein stor skuffelse. Me forventer meir av Alexandra hotell enn dette. Dette er langt under kvardagskosten me eter heime. Det hjelper ikkje å berre ha dyre produkter når maten blir laga på ein lite kreativ og apetittkvikkande måte. Porsjonene var kvalmende store og maten såg blass og fargelaus ut. Servitørene var hyggelige men uoppmerksomme. Dei visste ikkje kva dei serverte og blei brydd når ein spurte heilt enkle spørsmål om maten. Håper dette skuldes unntakstilstand og at dei ikkje er van med a la cart, berre buffet. Hadde venta ein prisreduksjon på middagen når det er på dette nivået. Håper dette kan betre seg, då me ellers kunne tenkt oss å kome tilbake.

Takk, hakkin886
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold med halvpensjon i den nye delen med sjøutsikt. Fint rom , renslig og flott badeanlegg.
Middag og frokost servering var ypperlig både med kvalitet og tilpasset smittereglene med fullt hotell. En opplevelse i kombinasjon med Skylift tur. Anbefales!

Takk, J9189ICjonr
Anmeldt 8. juli 2020

Siden vi i år skal bruke hoteller i Norge valgte vi blant annet Alexandra Hotell. Vi hadde bare en overnatting, men kunne tenkt meg en natt til.. Rommene var litt slitt, vi kom i den gamle delen av hotellet og badet kunne vært oppgradert, men fin sittegruppe og terrasse. Vi hadde halvpensjon og fikk nydelig 3 retters middag. Her kan man bade ute og inne i deilig temperatur. Fint uteområde med solsenger og sittegrupper.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Eva B
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Første møtet vårt med hotellet var en ganske sur resepsjonist hvor vi fikk inntrykk av at vi bare var til bry da vi skulle sjekke inn. Ikke noe hyggelig førsteinntrykk. Rommet var fint, vi hadde nyoppusset rom. Svømmebassengområdet var fint, spaområdet var ganske labert. Middagen virket som at den var tilbredt flere timer i forveien, og var kaldt. Kjøttet til hovedretten var derimot veldig bra.
Servitørene i restauranten til både middag og frokost var veldig hyggelige. Baren hadde et godt utvalg.
Alt i alt virker det som at hotellet var litt dårlig satt opp mtp de restriksjonene som er satt med covid-19, med kaldt mat og rar bordoppsetting.
Vi håper at grunnen til at resepsjonisten var så lite imøtekommende var pga mye stress, men de burde være vandt til mange gjester fra tidligere....
Pris og service står ikke i forhold til hverandre, og vi har hatt mange bedre hotellovernattinger i Norge til en tredjedel av prisen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Hanne-Sofie