Priceline
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
Agoda.comUSD 441
eDreamsUSD 442
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott utgangspunkt for Via Ferata, topptur til Skåla og brebesøk.

Resepsjonen hadde enten en dårlig dag på jobben eller rett og slett drittlei turister. Den svenske bartenderen var derimot helt suveren!

Gode senger og fint nyoppusset rom.

Middagen var helt passe og frokosten var nærmest som en flash back til Lollo og Bernie tiden med kaos i matserveringen. Seriøst lite innbydende og særlig tatt i betrakning COVID-19 pandemien. Bare å krysse fingre for at ingen var sjuke.

Takk, andershr-hr
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet med en stor gruppe familie, med aldersspenn fra 7-82 år. Vi har vært der tidligere. For en familie på fire inkl frokost og middag i ett rom betalte vi 4900 kroner! Det er en stiv pris. Derfor forventer man mye.

Rommet er ikke spesielt nyoppusset, og Forsvarer ikke prisen.

Middag har ved tidligere besøk vært en fantastisk buffet men pga Covid 19 velger de en tre retters. Dette til tross for at buffet nå er lov, men de hevder de ikke kan opprettholde avstandskravet. Mtp hvordan det ellers var på hotellet, eksempelvis ved frokostbuffeten, mistenker jeg det er mer økonomiske enn smittevernmessige betraktninger bak den beslutningen. Selve middagen var en skikkelig skuffelse, fisken var tørr og kjøttet bar preg av å være industrielt tilbredt uten sjel

Badelandet er det samme som da vi var der for 10 år siden. Det er bra, men ikke eksepsjonelt.

Den største oppturen var frokosten der buffeten er i ytterste klasse.

Men oppsummert skuffet over besøket.

Takk, tomash700
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Me budde her to dagar og koste oss! Romma er kjempefine, fantastisk beliggenhet. God seng. Super roomservice. Fint badeanlegg og spa. Middagen var ein stor skuffelse. Me forventer meir av Alexandra hotell enn dette. Dette er langt under kvardagskosten me eter heime. Det hjelper ikkje å berre ha dyre produkter når maten blir laga på ein lite kreativ og apetittkvikkande måte. Porsjonene var kvalmende store og maten såg blass og fargelaus ut. Servitørene var hyggelige men uoppmerksomme. Dei visste ikkje kva dei serverte og blei brydd når ein spurte heilt enkle spørsmål om maten. Håper dette skuldes unntakstilstand og at dei ikkje er van med a la cart, berre buffet. Hadde venta ein prisreduksjon på middagen når det er på dette nivået. Håper dette kan betre seg, då me ellers kunne tenkt oss å kome tilbake.

Takk, hakkin886
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold med halvpensjon i den nye delen med sjøutsikt. Fint rom , renslig og flott badeanlegg.
Middag og frokost servering var ypperlig både med kvalitet og tilpasset smittereglene med fullt hotell. En opplevelse i kombinasjon med Skylift tur. Anbefales!

Takk, J9189ICjonr
Anmeldt 8. juli 2020

Siden vi i år skal bruke hoteller i Norge valgte vi blant annet Alexandra Hotell. Vi hadde bare en overnatting, men kunne tenkt meg en natt til.. Rommene var litt slitt, vi kom i den gamle delen av hotellet og badet kunne vært oppgradert, men fin sittegruppe og terrasse. Vi hadde halvpensjon og fikk nydelig 3 retters middag. Her kan man bade ute og inne i deilig temperatur. Fint uteområde med solsenger og sittegrupper.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Eva B