Agoda.comUSD 400
eDreamsUSD 403
TripadvisorUSD 400
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 7 som hadde to rom. Rommene var helt greie. Kunne trengt en oppussing. Wi-Fi fungerte ikke på rommet.
De serverte en grill buffe som vi spiste den ene kvelden. Den var grei.
Frokosten var skuffende. Smakløs mat. Ikke buffe. Hadde en en tre retters på kvelden. Sto ikke til forventningen. Vi var der akkurat i overgangen da det var lov med buffe igjen. Men de valgte og forsette med peke buffe og smakløs eggerøre.
Mulig de har begynt med buffe igjen. Den skal vist være knall. Uten at jeg vet.
Positive var at det ligger fint til. Basseng området er fint. Men overpriset og veldig skuffende. Ikke verdt penga.

Takk, SondreVegardF
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Hotel Aleksandra for 8 år siden, og hadde veldig gode minner fra det. Ville derfor tilbake når det ble Norgesferie i år. Begynte å ane at det ikke ble en innertier da jeg leste de siste anmeldelsene - noe som dessverre viste seg å stemme. Det positive er at hotellet ligger i nydelige omgivelser, senga var veldig god, og vi var fornøyd med bassengområdet. Men jeg forventer en wifi som fungerer i 2020 - det fikk jeg ikke. Rommene er helt ordinære- ikke noe spesielt, badet var kaldt. Frokosten var ok, men ikke ekstraordinær. Det var tomt for grove rundstykker kl 09. Eggerøren var typisk laget fra pose. Det glutenfrie brødet var tørt, og det var ikke glutenfri frokostblanding. Hotellet er fint, men er veldig overpriset i forhold til det du får igjen.

1  Takk, 588kristinb
Anmeldt 20. juli 2020

Fikk et slitent og skittent rom med det vi tror var sølvkre ev. sjeggkre på badet. Fikk nytt rom som var helt ok, men plassert i en gang med masse hunder som bjeffet tidlig og seint. Badeanlegget var overfylt av mennesker og det var altfor dårlig renhold i disse covid-tider. Maten var under middels, men effektive kelnere. Utrolig skuffende opplevelse - da vi hadde gledet oss til å bo på dette historiske hotellet.

1  Takk, anderso180
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott utgangspunkt for Via Ferata, topptur til Skåla og brebesøk.

Resepsjonen hadde enten en dårlig dag på jobben eller rett og slett drittlei turister. Den svenske bartenderen var derimot helt suveren!

Gode senger og fint nyoppusset rom.

Middagen var helt passe og frokosten var nærmest som en flash back til Lollo og Bernie tiden med kaos i matserveringen. Seriøst lite innbydende og særlig tatt i betrakning COVID-19 pandemien. Bare å krysse fingre for at ingen var sjuke.

Takk, andershr-hr
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet med en stor gruppe familie, med aldersspenn fra 7-82 år. Vi har vært der tidligere. For en familie på fire inkl frokost og middag i ett rom betalte vi 4900 kroner! Det er en stiv pris. Derfor forventer man mye.

Rommet er ikke spesielt nyoppusset, og Forsvarer ikke prisen.

Middag har ved tidligere besøk vært en fantastisk buffet men pga Covid 19 velger de en tre retters. Dette til tross for at buffet nå er lov, men de hevder de ikke kan opprettholde avstandskravet. Mtp hvordan det ellers var på hotellet, eksempelvis ved frokostbuffeten, mistenker jeg det er mer økonomiske enn smittevernmessige betraktninger bak den beslutningen. Selve middagen var en skikkelig skuffelse, fisken var tørr og kjøttet bar preg av å være industrielt tilbredt uten sjel

Badelandet er det samme som da vi var der for 10 år siden. Det er bra, men ikke eksepsjonelt.

Den største oppturen var frokosten der buffeten er i ytterste klasse.

Men oppsummert skuffet over besøket.

Takk, tomash700