Priceline
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ettersom det ble norgesferie i år hadde vi gledet oss til et opphold på Alexandra. Etter tidligere besøk her har vi vært svært fornøyd med maten som dessverre ble en stor skuffelse denne gangen. Maten som ble servert var på et svært lavt nivå, og ligner mer på dårlig kantinemiddag enn noe annet. Da vi fikk spørsmål om maten smakte så svarte vi at det gjorde den ikke. Servitøren spør så om vi heller ønsker noe annet, men ettersom vi hadde smakt det meste fra dagene før hadde vi ikke noen forhåpninger om at fisken ville smake stort bedre og takket nei til dette. Vi sa til servitøren at vi heldigvis hadde spist noe mat tidligere samme dagen. Servitøren sier da at kanskje maten ikke smakte så godt siden vi ikke var sulten, og at om man er sulten nok så smaker det meste Så da antar jeg at rådet var å sulte seg selv før middag slik at maten kanskje smaker? Huff og huff

2  Takk, 157aileenh
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 4 voksne som skulle spise middag og booket bord til grill restauranten.
De hadde noen tamme scampi og god laks torsk.
Lammekjøttet og entrecôte var helt standard, hverken mer eller mindre.
En grønn salat og ikke noen grønnsaker i salaten.
Ikke saus,
Dessert, 2kaker og 2 mousse.
Kr 650 PR stk.
Ikke smilende servitør og spesielle synlige Corona tiltak

2  Takk, Line S
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et nyoppusset og fint rom med god plass til familie på fire. Nydelige omgivelser og svært godt tilrettelagt for aktiviteter utendørs.
Maten, særlig middagen, var en skuffelse. Selv ikke en hyggelig betjening i restauranten kunne bøte på det.
En intens kloakklukt på rommet la også en demper på opplevelsen. Dette ble ikke tatt på alvor, til tross for at det ble tatt opp med betjeningen flere ganger.

Takk, PeggyS403
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 7 som hadde to rom. Rommene var helt greie. Kunne trengt en oppussing. Wi-Fi fungerte ikke på rommet.
De serverte en grill buffe som vi spiste den ene kvelden. Den var grei.
Frokosten var skuffende. Smakløs mat. Ikke buffe. Hadde en en tre retters på kvelden. Sto ikke til forventningen. Vi var der akkurat i overgangen da det var lov med buffe igjen. Men de valgte og forsette med peke buffe og smakløs eggerøre.
Mulig de har begynt med buffe igjen. Den skal vist være knall. Uten at jeg vet.
Positive var at det ligger fint til. Basseng området er fint. Men overpriset og veldig skuffende. Ikke verdt penga.

Takk, SondreVegardF
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Hotel Aleksandra for 8 år siden, og hadde veldig gode minner fra det. Ville derfor tilbake når det ble Norgesferie i år. Begynte å ane at det ikke ble en innertier da jeg leste de siste anmeldelsene - noe som dessverre viste seg å stemme. Det positive er at hotellet ligger i nydelige omgivelser, senga var veldig god, og vi var fornøyd med bassengområdet. Men jeg forventer en wifi som fungerer i 2020 - det fikk jeg ikke. Rommene er helt ordinære- ikke noe spesielt, badet var kaldt. Frokosten var ok, men ikke ekstraordinær. Det var tomt for grove rundstykker kl 09. Eggerøren var typisk laget fra pose. Det glutenfrie brødet var tørt, og det var ikke glutenfri frokostblanding. Hotellet er fint, men er veldig overpriset i forhold til det du får igjen.

1  Takk, 588kristinb