Agoda.com
Frokost inkludert
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
eDreams
    32.3 km fra Hotel Alexandra
    32.2 km fra Hotel Alexandra
    Se flere hoteller i Loen
    Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi har bodd her noen ganger tidligere, og det har alltid vært dyrt å bo på Hotel Alexandra - men så har de også hatt en legendarisk middagsbuffet.
    Vi bodde der i slutten av juli 2020, altså etter at det igjen ble lov å servere buffet - men de hadde ikke gjenåpnet middagsbuffeten (annet enn for barn).
    De serverte en treretters middag med en god forrett, men dessverre en dårlig hovedrett. Man kunne velge mellom kalvekjøtt eller kveite, foruten sausen var det presis samme tilbehør på de to rettene. Jeg bestilte kalvekjøtt, og det var så seigt at det var på grensa til uspiselig. Det ble sendt ut igjen, og etter en stund kom servitøren til bordet og sa at det ikke var noe vits i å gjøre et nytt forsøk på å servere meg kalvekjøtt fordi kalvekjøtt er seigt uansett mente servitøren. Da var eneste alternativ kveite. Kveitemiddagen hadde vært helt grei men ikke mer på en middels restaurant, men Hotel Alexandra i Loen ødelegger sitt gode navn og rykte med dette.
    Til frokost var det buffet, og den var bedre. Men som andre har påpekt; i denne prisklassen serverer du IKKE eggerøre som er laget av pulver!

Fasilitetene er flotte, fine rom, fantastisk badeanlegg, herlig natur rundt med masse muligheter - men maten (som de vel var mest kjent for tidligere) stod til stryk denne gang.

Jeg har full forståelse for at det er utfordrende å levere 100% i den situasjonen vi er i pga korona, men andre aktører har løst dette veldig, veldig mye bedre enn Hotel Alexandra.

2  Takk, evlenol
    Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ettersom det ble norgesferie i år hadde vi gledet oss til et opphold på Alexandra. Etter tidligere besøk her har vi vært svært fornøyd med maten som dessverre ble en stor skuffelse denne gangen. Maten som ble servert var på et svært lavt nivå, og ligner mer på dårlig kantinemiddag enn noe annet. Da vi fikk spørsmål om maten smakte så svarte vi at det gjorde den ikke. Servitøren spør så om vi heller ønsker noe annet, men ettersom vi hadde smakt det meste fra dagene før hadde vi ikke noen forhåpninger om at fisken ville smake stort bedre og takket nei til dette. Vi sa til servitøren at vi heldigvis hadde spist noe mat tidligere samme dagen. Servitøren sier da at kanskje maten ikke smakte så godt siden vi ikke var sulten, og at om man er sulten nok så smaker det meste 😅 Så da antar jeg at rådet var å sulte seg selv før middag slik at maten kanskje smaker? Huff og huff😆

2  Takk, 157aileenh
    Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 4 voksne som skulle spise middag og booket bord til grill restauranten.
    De hadde noen tamme scampi og god laks torsk.
    Lammekjøttet og entrecôte var helt standard, hverken mer eller mindre.
    En grønn salat og ikke noen grønnsaker i salaten.
    Ikke saus,
    Dessert, 2kaker og 2 mousse.
    Kr 650 PR stk.
    Ikke smilende servitør og spesielle synlige Corona tiltak

2  Takk, Line M S
    Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et nyoppusset og fint rom med god plass til familie på fire. Nydelige omgivelser og svært godt tilrettelagt for aktiviteter utendørs.
    Maten, særlig middagen, var en skuffelse. Selv ikke en hyggelig betjening i restauranten kunne bøte på det.
    En intens kloakklukt på rommet la også en demper på opplevelsen. Dette ble ikke tatt på alvor, til tross for at det ble tatt opp med betjeningen flere ganger.

Takk, PeggyS403
    Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 7 som hadde to rom. Rommene var helt greie. Kunne trengt en oppussing. Wi-Fi fungerte ikke på rommet.
    De serverte en grill buffe som vi spiste den ene kvelden. Den var grei.
    Frokosten var skuffende. Smakløs mat. Ikke buffe. Hadde en en tre retters på kvelden. Sto ikke til forventningen. Vi var der akkurat i overgangen da det var lov med buffe igjen. Men de valgte og forsette med peke buffe og smakløs eggerøre.
    Mulig de har begynt med buffe igjen. Den skal vist være knall. Uten at jeg vet.
    Positive var at det ligger fint til. Basseng området er fint. Men overpriset og veldig skuffende. Ikke verdt penga.

Takk, SondreVegardF