eDreams
Agoda.com
FindHotel
Lol.travel
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Helt OK opphold. Hyggelig personal, renholdet var bra.
Vi booket større rom og fikk nok et av det rommene som ikke er pusset opp siste årene. Rommet var stort, badet stort og dobbel veranda. Utrekk sengen til barna var ikke god å ligge i.
Maten i restauranten var skuffende. Frokosten var veldig bra. Litt mye folk med tanke på tiden vi er i. Så glad vi bare tok en natt.

2  Takk, anineo
Anmeldt 5. august 2020

Vi ankom Loen i et strålene vær med skyfri himmel og nesten 30 grader. På terrassen fikk vi servert en god flaske champagne til kr. 650 som vi koste oss med, da vi ser på utsikten over fjorden og fjellene. Fra terrassen ser vi det på badebassenget og der var vi nede og prøvde noen ganger. Hyggelige folk og gode services, men det er ikke mange som kunne snakke godt Norsk. Vi fikk god mat og frokost her. Internettet på hotellet og 4G på telefonen er dårlig. Gode parkering plass på Hotellet som var gratis. Jeg synes prisene på overnatting var litt overpriset.

Romtips: Bestill med fjordutsikt.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, sigbjornr
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fint hotel, og fine og fine omgivelser. Betalte nesten 4000kr for en natt, og fikk følelsen av vi var til bry. Var generelt dårlig service og sure personale. Dyre drinker og dårlig utvalg. Dette var turens nedtur.

Takk, marieso1997
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med hyggelige ansatte, men ekstremt overpriset med tanke på hva man får for prisen. Middagen i restauranten var absolutt ikke noe å skryte av når vi bodde der. Greit utvalg på frokosten, men lite fristende å spise restene av middagen fra kvelden før. Forventer generelt mer av totalopplevelsen når man betaler ca. 4000 kr for en natt. Anbefaler heller å sove på en campingplass

1  Takk, svenpetters
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Betalte over 4000,- for en natt på det vi trodde var et eksklusivt hotell. Førsteinntrykket var bra, fine lokaler og rommet også for så vidt. Vi er en familie tre, og fikk dermed sovesofa - det verste jeg har opplevd noen gang! Og maten levde heller ikke opp til forventningene, vi valgte utegrill og fikk servert et variert utvalg av seige og elendige kjøttstykker. Frokosten var på ingen måte bedre, smakløst og tamt. Kaffe og bacon spesielt, er bare å droppe. Særdeles skuffet over oppholdet, eneste som redder samvittigheten etter å ha brukt så mye penger er bassenget som guttungen storkoste seg i. Selv det holdt for lav temperatur, og en svømte rundt å frøs hele tiden. For en fjerdedel av prisen kunne jeg muligens vurdert å dra tilbake, hvis ikke er det ikke verdt turen - sover heller i telt.

Takk, pknakken