Hailie
Bergen, Norge
Anmeldelse av Hotel Alexandra
3,0 av 5 boblerAnmeldt 8. okt. 2020
Dato for oppholdet: oktober 2020
Romtips: Velg det dyreste alternativet for å få et bra rom...
3,0 av 5 boblerRenslighet
kr 1 880
Fullt refunderbart
12.6 km fra Hotel Alexandra
Gratis parkering
Birdview of Folven Adventure Camp, and surrounding areas.
kr 1 295
53.1 km fra Hotel Alexandra
60.6 km fra Hotel Alexandra
Se flere hoteller i Loen
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Leste en del av de siste anmeldelsene før avreise, noe som dempet forventninger... Vi hadde imidlertid et fint opphold, hyggelig betjening, fint rom og grei mat. Koste oss med aktivitetstilbudene både inne på hotellet og i omgivelsene rundt. Vi kommer gjerne tilbake😀

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, unor389
Anmeldt 23. september 2020

Rommet var fint og bassenget deilig,men definitivt overpriset. Her lever de nok på ryktet sitt.dårlig kunnskap og service i restauranten.det mest skremmende er at det ikke er tatt noen covid19 hensyn. Spisesalen var stappfull og vi ble plassert helt oppi et bord med mange personer. Ved frokost var det ingen andre alternativ enn en kaotisk buffett der folk stod tett i tett og alle tok på det samme bestikket. Direkte ekkelt og skuffende at det ikke er gjort noe innsats for å hindre smitte.velger et billigere tilbud med mer service neste gang.dette var samlebånd.

1  Takk, Activenaturebergen
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Kom lørdag, ble til mandag. Var hyggeligst fra søndag til mandag da det var meget stille på hotellet. Litt mye unger på lørdag for min personlige mening.. søndag hadde vi basseng området helt for oss selv 🙏😇Middagen bar litt preg av samlebånd, men god mat og bra folk😇Flott beliggenhet, velg rom med balkong! Har ikke noe problem med å dra tilbake hit🤗

1  Takk, dmgirl72
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet i forbindelse med jobb. Selv etter å ha bedt om å få bytte rom pga manglende mulighet til å lufte gjennom åpent vindu, fikk jeg et nytt rom uten luftemulighet. Med eldgamle vegg til veggtepper bør man kunne lufte. Faktisk så trenger mange av rommene en renovering. Dusjforheng og vegg til veggteppe fra åttitallet holder ikke mål.

Takk, camillab803
Anmeldt 21. august 2020

Jeg er redd storhetstiden til Hotel Alexandra er forbi. Det er forferdelig trist å melde at verken maten, hotellansatte eller fasilitetene står til forventingene her. Det eneste som gjorde overnattingen våres litt okey, det var faktisk servitøren vi hadde under middagen. Hun var en meget høffelig, blond og utenlandsk dame.

Resepsjonisten som tok imot oss var livløs og det var ikke ett smil å finne. Han gav oss hurtig litt info om mat-booking og etter det fikk vi et "get the hell out of here" blikk. Sjokkerende...!

Etter å ha bodd på 3 andre hotell i forkant av Alexandra var vi rystet over hvor lite maten smakte. Det ble brukt veldig rare kombinasjoner og vi følte nesten at vi spiste mikrobølgemat fra et gamlehjem - forferdelig

Nå under Covid-19 har mange hoteller tatt dette på alvor, men ikke Alexandra. Andre hoteller tar full kontroll under frokosten, mens her var det full buffet.. Tipper smitten er like rundt hjørnet - meget rart

Med fullt program på dagtid gledet vi oss til å slappe av med fasilitetene på kveldstid, men bassenget stengte klokken 20:00, latterlig.. Union Geiranger holdt åpent til klokken 23:00, her snakker vi service

Det var også veldig lytt på hotellrommet, vi bodde på oppgradert rom, helt tragisk..

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, danielkI5572ST