4 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 433
Agoda.comUSD 431
FindHotel
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Thomas i baren er den mest serviceinnstilte fyren vi har møtt. Så kul og med et glimt i øyet. Passer på at vi har det vi trenger til enhver tid. Topp 10+❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Takk, kjoledame
Anmeldt 13. juli 2021

Flott service i baren, spesielt Thomas B gjorde det til en super opplevelse og mange gode kommentarer krydret en hyggelig kveld! Hotellet er et av de beste vi har bodd på, perfekt beliggenhet, fint og topp service

Takk, 539helgem
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på hotellet mange ganger før, og stort sett vært veldig fornøyd. Fikk nyoppussetde og rene rom, og spa og bassengområdet var som vanlig flott. Maten var dessverre en skuffelse i forhold til tidligere, verken middagsbuffé eller frokost holdt til mer enn middels. Kelnerene var hyggelige, men ikke så profesjonelle som det vi forventet. Dersom hotellet skal være verdt prisen, bør standarden på restauranten tilbake på gammelt nivå ( som var i øverste klasse).

1  Takk, 873ingridf
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Feiret bryllup Samtlige har vært så utrolig service-innstilte og hjelpsom fra første stund. Alt var på stell og alt var klart til en hver tid Smilende folk overalt, nydelig mat og et helt fantastisk hotell.
Tusen takk for oss, vi kommer garantert tilbake.

Takk, 211evab
Anmeldt 1. juli 2021

Vi har vært her flere ganger både som par og familie og har alltid vært strålende fornøyd. Restaurant og service er upåklagelig, rommene bra, spaet er veldig bra, uteområdet er helt nydelig og velholdt. Elsker dette hotellet og kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Bolleroll