3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 432
FindHotel
Etrip
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et gufs fra fortiden. For de som likte Danskebåten på begynnelsen av 80-tallet må dette være mitt i blinken. Lange køer ved buffettene morgen og kveld.Varmmaten er kald. (Hadde sen bordsetning og da var det nesten ikke varm mat igjen) Prisen for denne tvilsomme opplevelsen var i tillegg alt for høy. Loen skylift er fantastisk, men finn ett annet hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, Maps68178431995
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Til en kost på over 3000,- pr. natt m/mat. så forventer vi høy matkvalitet, servicenivå og villighet. Rommet var utdatert i forhold prisnivået, badet var gammelt og ufint. Rommet var kokvarmt uten kjøling.

I tillegg til det så var maten nivå 2 av 10. Overstekt fisk, kald toast og dessert som var ferdig lagd som bar preg av å stått lenge før servering.

Servicenivå på serving var tregt. Vi endte med å gå fra bordet den ene dagen fordi dere brukte over 3 kvarter på å servere drikke til oss.

Enden av visen var at dette var skuffende opplevelse i forhold til kosten for oppholdet.

Dessverre så kommer ikke tilbake hit.

Romtips: Anbefales ikke i forhold til prisnivå
1  Takk, JohansenMarius
Anmeldt 22. juli 2021

Vi hadde en familiehelg her, foreldre, barn, svigerbarn og barnebarn. Alle var vi enige om at oppholdet hadde vært fantastisk. Værmeldingen hadde lovet sol hele helgen, men den innfridde ikke, men hva gjør det når man har deilige oppvarmede svømmebasseng ute og inne. Her kunne vi boltre oss i bassengene hele dagen. Egen Spa avdeling for de voksne som var fantastisk. Man kunne få massasje, noe noen av oss benyttet og den var veldig bra. Frokost og middag var deilig, hyggelig betjening og vi kunne velge mellom 3 retters middag eller buffe, vi prøvde begge deler. Vi var alle enige om at her ville vi komme tilbake.

Romtips: Vi bodde i 7 etg, og der vil vi bo igjen - med fjordutsikt!
1  Takk, Eva B
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt et fantastisk opphold på hotel Alexandra. Fin beliggenhet. Topp service av personalet. Kjempe god spabehandling og fint inne i spabadet. Veldig god mat! Anbefaler å velge middagsbuffet istedenfor grillbuffe. Mye glutenfrie alternativer ved frokost- og middagsbuffe. I tillegg mye glutenfrie alternativer i caféen til lunsj.

Romtips: Anbefaler å ta turen til YriNeset ved Oldevatnet.
Takk, Lotta91
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotellopphold! Mest skryt går til Thomas som jobbet nede i baren. Han tok vare på gjestene med humor og et godt glimt i øyet. Dette er nok til at vi vil tilbake! Prøvde spa-avdelingen, deilig massasje og det var behagelig å oppholde seg i spa-området. Der var det mye roligere enn i fellesbassenget. Middagsbuffeten hadde god utvalg av god mat!

Takk, kristinenl