eDreams
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Agoda.comUSD 431
FindHotel
Anmeldt 23. august 2021

Rommet er veldig utdatert. Møblene på rommet ser ut som noe fra 70-tallet. TV'en på rommet er nok fra rundt 2005-2006, en bitteliten TV med få kanaler, relativt ubrukelig.

Svært skuffet over renholdet. Lå massevis av døde fluer på gulvet og i vinduskarmen.

Et pluss var fri tilgang til svømmebasseng og boblebad, samt frokost og middag inkludert.

Rommet kostet ca. 3500 per natt (Dette var ikke i fellesferien) og hvis man tar prisen til betraktning vil jeg påstå at dette er det dårligste hotellrommet jeg noen gang har bodd på.

1  Takk, robinlien1
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En overnatting - fint rom, god mat og topp service! Anbefaler spaavdelingen og spabehandling - det var fantastisk! Flott bassengområde også. Vi fikk gode anbefalinger til vin til maten av betjeningen. God løsning i spisesalen mtp korona.

Takk, marit1993
Anmeldt 10. august 2021

Hotellet ligger fint til. Mitt første besøk der var på 1970 tallet og har siden besøkt det med jevne mellomrom. Det er nå ca. 10 år siden sist besøk. Hotellet er veldrevet, stort, fantastisk beliggenhet, gode spa fasiliteter, men noe upersonlig. Rommene var store og aldeles utmerkede. De er velutstyrte og har godt vedlikehold og er rene og fine. Kjempegode senger.
Så til restaurantsiden. Både middag og frokost var koldtbord. Liker du kø, så vil du stortrives her! Vi synes hele oppholdet ble ødelagt på grunn av køståing og den sosiale siden rundt bordet forsvant helt fordi hele tiden var 1 eller flere av oss ute i kø for å finne noe mat. Koldtbord av denne størrelsen blir også veldig "platt" liten forskjell på smaker - alt smaker likt. Konklusjonen for oss er nok at hvis de fortsetter med koldtbord - så er ikke dette hotellet noe for oss.

Romtips: Fjord View
1  Takk, Victor R
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et gufs fra fortiden. For de som likte Danskebåten på begynnelsen av 80-tallet må dette være mitt i blinken. Lange køer ved buffettene morgen og kveld.Varmmaten er kald. (Hadde sen bordsetning og da var det nesten ikke varm mat igjen) Prisen for denne tvilsomme opplevelsen var i tillegg alt for høy. Loen skylift er fantastisk, men finn ett annet hotell.

2  Takk, Maps68178431995
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Til en kost på over 3000,- pr. natt m/mat. så forventer vi høy matkvalitet, servicenivå og villighet. Rommet var utdatert i forhold prisnivået, badet var gammelt og ufint. Rommet var kokvarmt uten kjøling.

I tillegg til det så var maten nivå 2 av 10. Overstekt fisk, kald toast og dessert som var ferdig lagd som bar preg av å stått lenge før servering.

Servicenivå på serving var tregt. Vi endte med å gå fra bordet den ene dagen fordi dere brukte over 3 kvarter på å servere drikke til oss.

Enden av visen var at dette var skuffende opplevelse i forhold til kosten for oppholdet.

Dessverre så kommer ikke tilbake hit.

Romtips: Anbefales ikke i forhold til prisnivå
1  Takk, JohansenMarius