Agoda.comUSD 318
eDreamsUSD 317
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Helg fantastisk hotell på alle måter. Flott service, fantastisk mat, dyktig betjening og alt var helt perfekt. Anbefales virkelig. Vi hadde både buffét og àla carte, alt var helt topp.
Naturen rundt og er magisk. På hotellet har de bra badeland, rent og hygienisk. Tipp topp!

Takk, Balance983
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Her kommer vi definitivt igjen! Nydelig, romslig hotell, med vakker beliggenhet. Hotellet har mye å by på. Flott spa/basseng område. Lun følelse. Flotte, moderne nyoppusset rom. Fikk oppgradert rommet vårt til 7etg med fjordutsikt-helt magisk rom. super hyggelige folk som jobber på hotellet. Blide og service innstilt. Middagsbufeen anbefalesAnbefaler å komme tidlig og sjekke ut hva hotellet har å by på, eller oppleve Loen Skylift- 5min å gå. Dette er en severdighet som koster litt, men virkelig verdt opplevelsen

Takk, simmisol
Anmeldt 23. august 2021

Rommet er veldig utdatert. Møblene på rommet ser ut som noe fra 70-tallet. TV'en på rommet er nok fra rundt 2005-2006, en bitteliten TV med få kanaler, relativt ubrukelig.

Svært skuffet over renholdet. Lå massevis av døde fluer på gulvet og i vinduskarmen.

Et pluss var fri tilgang til svømmebasseng og boblebad, samt frokost og middag inkludert.

Rommet kostet ca. 3500 per natt (Dette var ikke i fellesferien) og hvis man tar prisen til betraktning vil jeg påstå at dette er det dårligste hotellrommet jeg noen gang har bodd på.

1  Takk, robinlien1
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En overnatting - fint rom, god mat og topp service! Anbefaler spaavdelingen og spabehandling - det var fantastisk! Flott bassengområde også. Vi fikk gode anbefalinger til vin til maten av betjeningen. God løsning i spisesalen mtp korona.

Takk, marit1993
Anmeldt 10. august 2021

Hotellet ligger fint til. Mitt første besøk der var på 1970 tallet og har siden besøkt det med jevne mellomrom. Det er nå ca. 10 år siden sist besøk. Hotellet er veldrevet, stort, fantastisk beliggenhet, gode spa fasiliteter, men noe upersonlig. Rommene var store og aldeles utmerkede. De er velutstyrte og har godt vedlikehold og er rene og fine. Kjempegode senger.
Så til restaurantsiden. Både middag og frokost var koldtbord. Liker du kø, så vil du stortrives her! Vi synes hele oppholdet ble ødelagt på grunn av køståing og den sosiale siden rundt bordet forsvant helt fordi hele tiden var 1 eller flere av oss ute i kø for å finne noe mat. Koldtbord av denne størrelsen blir også veldig "platt" liten forskjell på smaker - alt smaker likt. Konklusjonen for oss er nok at hvis de fortsetter med koldtbord - så er ikke dette hotellet noe for oss.

Romtips: Fjord View
1  Takk, Victor R