eDreams
Agoda.com
FindHotel
Lol.travel
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med konfirmasjon. Ifølge prisene hotellet opererer med koster et standard dobbeltrom over 4000 kroner fir ei natt. Dette harmonerer langt fra standarden på rommet, som var mye lavere enn forventet. Rommet var gammeldags og ikke oppusset på lenge. Teppegolvet gjør det vanskelig å sove for allergikere. Badet var knøttlite, ca 3×3 kvadratmeter. Fjernsynet var gammelt og fjernkontrollen nesten ubrukelig. Rommet var plassert tett ved heisene, noe som forstyrret en del. Middagen bestod i buffet, og etter min mening var tilbudet her langt under forventningene. Til frokosten ble vi servert omtrent kalde speilegg, og de bløtkokte eggene var heller ikke varme nok.
Da vi ankom hotellet ble vi møtt av en tom resepsjon. Resepsjonisten var opptatt med å snakke i telefonen, og hadde nesten ikke tid til å gi oss de nødvendige opplysningene vi trengte. Dette var vår første natt på dette hotellet, og vi fikk alt annet enn godt inntrykk!
På den positive siden er det eneste jeg kan nevne at rommet hadde to lenestoler, fylt minibar og inkludert tilgang til bassengområdet. Sistnevnte skulle bare mangle, ut fra vårt høyt overprisede rom!

Romtips: Be om å unngå rom nær heisene.
Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, mortens951
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Helg fantastisk hotell på alle måter. Flott service, fantastisk mat, dyktig betjening og alt var helt perfekt. Anbefales virkelig. Vi hadde både buffét og àla carte, alt var helt topp.
Naturen rundt og er magisk. På hotellet har de bra badeland, rent og hygienisk. Tipp topp!

Takk, Balance983
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Her kommer vi definitivt igjen! Nydelig, romslig hotell, med vakker beliggenhet. Hotellet har mye å by på. Flott spa/basseng område. Lun følelse. Flotte, moderne nyoppusset rom. Fikk oppgradert rommet vårt til 7etg med fjordutsikt-helt magisk rom. super hyggelige folk som jobber på hotellet. Blide og service innstilt. Middagsbufeen anbefalesAnbefaler å komme tidlig og sjekke ut hva hotellet har å by på, eller oppleve Loen Skylift- 5min å gå. Dette er en severdighet som koster litt, men virkelig verdt opplevelsen

Takk, simmisol
Anmeldt 23. august 2021

Rommet er veldig utdatert. Møblene på rommet ser ut som noe fra 70-tallet. TV'en på rommet er nok fra rundt 2005-2006, en bitteliten TV med få kanaler, relativt ubrukelig.

Svært skuffet over renholdet. Lå massevis av døde fluer på gulvet og i vinduskarmen.

Et pluss var fri tilgang til svømmebasseng og boblebad, samt frokost og middag inkludert.

Rommet kostet ca. 3500 per natt (Dette var ikke i fellesferien) og hvis man tar prisen til betraktning vil jeg påstå at dette er det dårligste hotellrommet jeg noen gang har bodd på.

1  Takk, robinlien1
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En overnatting - fint rom, god mat og topp service! Anbefaler spaavdelingen og spabehandling - det var fantastisk! Flott bassengområde også. Vi fikk gode anbefalinger til vin til maten av betjeningen. God løsning i spisesalen mtp korona.

Takk, marit1993