eDreams
Agoda.com
kr 4 250
Fullt refunderbart før man. 4. mar.
Frokost inkludert
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Anmeldt 4. august 2022 via mobile enheter

Herlig å være tilbake på et sted jeg jobbet med lydanlegg, romklareringssystem og discoanlegg vår og sommer i 1984.
Store endringer selvsagt og ny generasjon i ledelse, men under alt var mye av den samme ånden.
Utvidet flott badeland, flotte rom og masse god service. Dette er kjente takter.
Kun en overnatting sammen med familie på vår kjøretur i Sør-Norge, men jeg håper ikke at det tar lang tid før jeg er tilbake og da kanskje med våre siste tilskudd i familien.

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, SveBra
Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Er på motorsykkeltur rundt i Norge, og hadde hørt om hotell Alexandra og forventningene var høye!

Forventningene traff dessverre ikke.

Først det positive:
Flott spa og basseng området.
God middagsbuffé og frokost.
Hyggelig bar med en kar som spilte taffel musikk på piano.

Negativt:
Rommet. Gammelt, liten tv, dårlige puter og hard seng. Badet var lite og fullstendig vått etter en kort dusj.
Hoapitaliteten står også til midt på treet. Det gjelder nok kanskje spesielt resepsjonen.

Når prisen tas med i betraktning så er det vanskelig å si at dette er noe særlig mer enn midt på treet.

Kunne nok kommet tilbake med barn en gang.

Romtips: Be om rom med utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, BjornErikSorli
Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

Hyggelig hotell, gode senger, store rom og trivelig vertskap. Litt dyr døgnpris, men med tanke på at ein får tilgang til bad, god middagsbuffet og frukost, er det ikkje så ille. Barna trudde dei var i syden, sjølv om vi berre var ein time heime i frå.

Romtips: Mykje folk der om sommaren, og det var litt vanskelig å finne parkering.
Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 664siljer
Anmeldt 27. september 2021 via mobile enheter

Når en betaler så mye for et opphold. Forventer en rett å slett mer. Noe så smålig som å skvise ut 75kr til pr persj for at gjestene skal smøre med seg to brødskiver til lunsj på turen de skal på. Betaling for billiard, shuffleboard, 275kr pr persj for å bade i spa bassenget osv. Her blir man rett å slett flådd. Rommet vi fikk var fint, (som vi selfølgelig måtte betale en del extra for å få) men resten av vårt reise følge flyttet rett inn i 80 talls vegg til vegg teppe rommene. Vi som venne gjeng gledet oss til litt festligheter på lørdagskveld, men kun den ene baren var åpen. Der var det kun en som satt å spillte taffelmusikk. Noe som resulterte i en meget tidlig kveld på oss. Nok en gang skuffende. Opplevde også å se at barnefamilie ble konfrontert med at de hadde pakket med seg to brødskiver til sine barn til bilturen hjem. De visste ikke at de måtte betale for dette, å la igjen maten slik at de som konfronterte dem kastet den. Helt sjokkerende i disse dager.

Dato for oppholdet: september 2021
2  Takk, Therese M
Anmeldt 6. september 2021

Etter prisene de tar forventer man noe spesielt når en sjekker inn her. Vi valgte standard dobbeltrom. Kan ta det positive først: God seng, minibar, bra
badefasiliteter i bad og spa avdelingen, og 2 gode stoler å sitte i.
Negativt: Det var vegg til vegg teppe på rommet, badet var så lite at du kan sitte på do å vaske hendene. Dusj i badekaret. Du må passe på å stå rett vei når du tørker deg på beina. Jeg slo hode i vasken. Nei, dette var langt under 4 stjerners hotellrom!
Spisesalen har vegg til vegg tepper ÆSJ! Fikk kløe i øynene og snørra etter middagsbuffe som heller ikke var imponerende. Lange køer og ingen som holdt 1 meters avstand. Koldtbordet får godkjent, men varmmaten syns jeg var heller dårlig. Jeg fant svinekjøtt og pølser (barnebuffe) som falt i smak. Ok men ikke imponerende dessertbuffe. Så gikk jeg på dametoalettet og fikk meg en overraskelse av de sjeldne. Røde fliser på veggene og 80 talls brune toaletter og vasker! Her var det i vertfall ikke pusset opp på år og dag. Rent og pent men veldig utdatert.
Kommer nok ikke tilbake hit om jeg skal betale sjøl. Da velger jeg heller hytte på Lovik camping som også har 70 -80 tall stil.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, HeidiM236